וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה? הג'ודוקא שביקר את האיגוד הושעה בגלל "סממנים דתיים"

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 12:20

הסרבי נמניה מאג'דוב, שטען בעבר שאיגוד הג'ודו מושחת, הושעה לחמישה חודשים רק בגלל שהצטלב לפני קרב במשחקים האולימפיים בפריז. הוא סירב להתנצל: "אלוהים נתן לי הכל"

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

איגוד הג'ודו העולמי הודיע כי הג'ודוקא הסרבי נמניה מאג'דוב הושעה לחמישה חודשים בגלל סממנים דתיים. מאידוב מואשם שהצטלב לפני שעלה לקרב בשמינית הגמר במשחקים האולימפיים בפריז. על פי חוקי האיגוד, מחוות דתיות אסורות על המזרן, ומאג'דוב כבר הוזהר פעמיים בעבר. מאג'דוב בן ה-28 היה אלוף אירופה במשקל עד 90 ק"ג ב-2023 וסגן אלוף העולם.

אחרי העונש הוא סירב להתנצל - וטוען שהוא לא מתכוון לחזור בו מאחר שהוא אדם דתי, ולדבריו "אלוהים נתן לי את כל מה שיש לי" והוא אסיר תודה. הוא הבהיר שהוא ייקח מנוחה של חמישה חודשים, ויחזור עם "אנרגיה מחודשת והרבה אמונה באל שיעניק לי ניצחונות נוספים".

הג'ודוקא הסרבי נמניה מאג'דוב. GettyImages
"מנוולים שטניים". מאג'דוב/GettyImages

יש לציין כי מאג'דוב הצטלב לפני הקרב שבו נכנע בשמינית ליווני תאודוריס סלידיס, אחרי שביצע שורה של עבירות ונפסל, ובסיום העלה פוסט תוקפני שבו כינה את השופטים ואת המארגנים כ"מנוולים שטניים" ו"מרושעים" - וטען שהייתה הסתה נגדו.

"מנוולים שטניים, הזרעים שלהם הרעילו את השופט. לפסול אותי אחרי 2 דקות ולא לתת לי הזדמנות להראות מה אני יכול... אלו הערכים של הספורט הזה ושל המשחקים האולימפיים, הזבל הרגיל", כתב מאג'דוב בסטורי, שבו גם טען ש"ג'ודו זה ענף הרוס".

"מי שרוצה להשתחוות בפניהם מנצח", הוסיף, "לא הפסדתי, אף אחד לא ניצח אותי... הם פסלו אותי בגלל שלוש עבירות שהם המציאו".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו
  • צלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully