וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאירופה: בובאן מריאנוביץ' חתם בפנרבחצ'ה לעונה

הסרבי הענק (36, 2.24 מטר) חוזר ליורוליג וישתף פעולה עם ווילבקין, בולדווין וקולסון. יאסיקביצ'יוס: "רק רוצים שבובאן יהיה בובאן"

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

אחרי 9 שנים ב-NBA, בובאן מריאנוביץ' חוזר ליורוליג. הסרבי הענק (36, 2.24 מטר) ששיחק בשנים האחרונות ביוסטון, חתם היום (רביעי) בפנרבחצ'ה לעונה אחת. הוא ישתף פעולה בין היתר ווייד בולדווין, בונזי קולסון וסקוטי ווילבקין, בפרויקט השאפתני של הקבוצה מבירת טורקיה. המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס,
התייחס כבר אתמול להגעה של הסרבי כשאמר: "אנחנו רק רוצים שבובאן יהיה בובאן. אנחנו מחכים לו...".

מריאנוביץ' שיחק באירופה בשלל קבוצות, ביניהן ז'לגיריס קובנה, צסק"א מוסקבה והכוכב האדום בלגרד. בעונת 2014/15 הוא נבחר לחמישיית העונה של היורוליג אחרי שהעמיד את ממוצע המדד הכי גבוה במפעל, 25.7 נקודות.

מיד אחרי אותה עונת יורוליג מוצלחת מבחינה אישית, מריאנוביץ' הצטרף לסן אנטוניו ב-NBA. ב-9 השנים שחלפו מאז, שיחק גם בדטרויט, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, דאלאס ויוסטון.

בובאן מריאנוביץ' במדי יוסטון רוקטס. Chris Gardner, GettyImages
בובאן מריאנוביץ' במדי יוסטון רוקטס/GettyImages, Chris Gardner

הסרבי הוותיק סיים את קריירת ה-NBA שלו עם 331 משחקים בעונה הסדירה וממוצעים של 5.5 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-8.7 דקות משחק. הוא שותף גם ב-31 משחקי פלייאוף בקבוצותיו השונות ושם הממוצעים שלו טיפסו ל-5.8 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-10.3 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully