וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני "קרב השנה": אוסיק העצבני נעצר בשדה בפולין, זלנסקי שחרר אותו

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 10:00

תקרית דיפלומטית? פקיד חברת התעופה קבע שמאמנו של אלוף העולם הבלתי מעורער "לא כשיר לטיסה", אוסיק התקומם, נאזק ונעצר - אך שוחרר אחרי התערבות של נשיא אוקראינה

אולכסנדר אוסיק נגד דרק צ'יזורה/ספורט1

אלוף העולם באיגרוף במשקל הכבד אולכסנדר אוסיק נעצר בנמל התעופה של קרקוב בפולין ושוחרר לאחר מכן רק לאחר התערבות משרד החוץ של אוקראינה, כך הודיע ​​נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

אוסיק, יליד אוקראינה, נעצר לאחר שניסה לעלות על טיסה לוולנסיה, ספרד, שם הוא אמור להתחיל בהכנות ל"קרב השנה": הגומלין שלו על תואר אלוף העולם במשקל כבד ב-21 בדצמבר מול טייסון פיורי בריאד, ערב הסעודית. אוסיק ומאמנו, סרגיי לפין, סורבו לעלות על המטוס לאחר שפקיד חברת תעופה קבע שהם "אינם כשירים לנסוע".

המתאגרף האוקראיני אולכסנדר אוסיק מול טייסון פיורי. GettyImages
המתאגרף האוקראיני אולכסנדר אוסיק מול טייסון פיורי/GettyImages

אוסיק התעקש שהם כשירים לטוס והם פשוט מותשים מיום נסיעה של כמעט 14 שעות מקייב, בירת אוקראינה שסועת המלחמה, שכלל נסיעה של 800 ק"מ. זה לא שכנע את אנשי הביטחון בשדה, והוא נעצר.

אשתו של אוסיק, קתרינה, נסעה עם אוסיק ולפין. היא פרסמה סרטון ברשתות החברתיות שמראה את אוסיק מובל באזיקים. "התרחשה אי הבנה", כתב אוסיק ברשתות החברתיות. "זה נפתר במהירות. תודה לכל מי שדאג. תודה לדיפלומטים אוקראינים על התמיכה היעילה. וכבוד למשטרה הפולנית על ביצוע חובותיה ללא קשר לגובה, משקל, מוטת יד והישגים".

זלנסקי כתב ברשתות החברתיות כי שוחח עם אוסיק לאחר שנעצר. "התאכזבתי מהיחס הזה כלפי האזרח והאלוף שלנו", כתב זלנסקי בהודעתו. "הנחיתי את שר החוץ של אוקראינה ואת שר הפנים לבדוק מיד את כל הפרטים של התקרית בנמל התעופה של קרקוב. עכשיו, הכל בסדר, האלוף שלנו שוחרר, והוא כבר לא במעצר".

אוסיק, 37, שנחשב למתאגרף הבכיר בעולם, ניצח את פיורי במאי והפך לאלוף הבלתי מעורער הראשון באיגרוף במשקל כבד מאז 2002.

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully