וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמדים לגרנאצ'ו, רשפורד ואריקסן: 0:7 ראשון ליונייטד מאז 1997

השדים האדומים הביסו בגביע הליגה את בארנסלי, עליה חגגו גם את השביעייה הקודמת. פולהאם הודחה אחרי 34 (!) פנדלים, גם אברטון בחוץ

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד - בארנסלי 0:7/ספורט1

אחרי ה-0:3 מול סאות'המפטון בליגה בשבת, מנצ'סטר יונייטד הגדילה הערב (שלישי) עם 0:7 קליל באולד טראפורד על בארנסלי מהליגה השלישית, בדרך לשמינית גמר גביע הליגה. במוקד העניינים היו מרכוס רשפורד ואלחנדרו גרנאצ'ו, שכבשו פעמיים כל אחד וגם בישלו זה לזה. הארגנטינאי בישל את שני השערים של רשפורד (16 ו-58) וקיבל ממנו אסיסט אחד (47) לפני שהוסיף (49). אנטוני הבקיע בתווך מהנקודה הלבנה (35) ולקראת הסיום כריסטיאן אריקסן הבקיע צמד משלו (81 ו-85) אחרי שתי הכנות של ברונו פרננדש. זה ה-0:7 הראשון של השדים האדומים מאז שניצחה 0:7 את אותה יריבה בדיוק, בפרמיירליג באוקטובר 1997.

קריסטל פאלאס עבדה הרבה יותר קשה, אבל ניצחה בסופו של דבר 1:2 בחוץ את ק.פ.ר מליגת המשנה. אברצ'י אזה בישל שער בכורה לאדי אנקטייה (16) והכריע בעצמו (64) מול האקסית שערכה לכבודו טקס לפני המשחק.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנטוני. רויטרס
פילו הוא כבש. אנטוני/רויטרס
אברצ'י אזה שחקן קריסטל פאלאס חוגג שער. רויטרס
לא שמר חסד נעורים. אברצ'י אזה/רויטרס

במשחק על טהרת הפרמיירליג, העולה החדשה סאות'המפטון ניצחה 5:6 בפנדלים את אברטון בגודיסון פארק, אחרי 1:1 ב-90 דקות. הטופיז, שהפסידו בכל ארבעת מחזורי הפרמיירליג, דווקא הוליכו משער של עבדולאי דוקורה (20), אבל טיילור הרווד-בליס נגח את השוויון אחרי כדור חופשי (32) ובדו-קרב מהנקודה הלבנה, דווקא אשלי יאנג הוותיק החמיץ בבעיטה ה-12 מול אלכס מקארת'י.

דרמת פנדלים ארוכה הרבה יותר הייתה בפרסטון, שם פולהאם הודחה אחרי הפסד 16:15 (1:1 ב-90 דקות). ריס נלסון השווה בדקה ה-61 מול היריבה מליגת המשנה, ובדו-קרב כולם דייקו עד הבעיטה התשיעית. חורחה קואנקה החטיא, פרסטון פספסה הזדמנות לנצח עם החמצה של קיין קסלר-היידן ולאחר מכן השוערים כבשו וגם אלה שהחלו את הסבב השני, עד שהבלגי טימותי קסטאן החמיץ. ריאן לדסון שלח פנימה את הבעיטה ה-34 והעלה את פרסטון לשמינית.

טימותי קסטאנייה שחקן פולהאם מחמיץ פנדל. רויטרס
עשה סוף לדרמה. טימותי קסטאנייה עם ההחטאה הגורלית/רויטרס

פאביו קרבאליו, אותו רכשה ברנטפורד מליברפול בסכום של 23.4 מיליון יורו, כיכב ב-1:3 הביתי על לייטון אוריינט מהליגה השלישית. הפורטוגלי השווה עם שער הבכורה שלו (17) ולאחר מכן בישל לשני הדנים מיקל דמסגור (26) וכריסטיאן נורגור (45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully