וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילדיז חיקה את דל פיירו, מוטה: "ולאחוביץ' צריך לשלוט ברגשות"

היהלום הטורקי של יובנטוס שבר את השיא של אלילו וחגג בדרכו, המאמן התייחס לתסכול של החלוץ ששוב לא כבש: "השערים יבואו"

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

יובנטוס פתחה בצורה טובה את העונה בליגה האיטלקית והערב (שלישי) החלה בסטייל גם את דרכה בליגת האלופות, עם 1:3 ביתי על פ.ס.וו איינדהובן. קנאן יילדיז סיפק שער נהדר והפך לכובש הכי צעיר של יובה בליגת האלופות, בגיל 19 ו-136 ימים. הוא חגג בסגנון אלילו אלסנדרו דל פיירו, שהחזיק בשיא עד היום (הבקיע לרשת בורוסיה דורטמונד בספטמבר 1995, כשהיה בן 20 ו-308 ימים).

ניקו גונסאלס, שבישל ליילדיז ולאחר מכן חגג בעצמו שער בכורה במשחקו הראשון בקריירה בליגת האלופות, החמיא ליהלום הטורקי: "הוא ילד טוב והיום הוא שיחק כל כך טוב. אני שמח בשבילו על השער, מגיע לו".

הארגנטינאי סיכם את המשחק: "אני שמח, הופעה נהדרת שלנו. אולי יכולנו לעשות יותר במחצית השנייה, אבל התוצאה חיובית. הרעיונות של טיאגו מוטה מאוד ברורים. יש לנו את החופש לעשות את מה שאנחנו יודעים, ואנחנו תמיד משחקים עם חיוך. אנחנו צריכים ליהנות מהכדורגל שלנו ולהמשיך ככה".

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
חגג פחות מהאחרים. דושאן ולאחוביץ' עם החברים בסיום/רויטרס

דושאן ולאחוביץ' נותר מתוסכל לאחר משחק שלישי ברציפות ללא שער. גונסאלס, שנהנה מבישול שלו, הגיב: "אני מאוכזב עבורו כי הוא היה ראוי לשער, אבל הוא צריך פשוט להירגע. אני יודע שהוא חי עבור השערים. הוא לא כבש היום, אבל חייב להמשיך לנסות".

גם המאמן טיאגו מוטה התייחס לכך: "זה לא מסובך, דושאן תמיד עובד ומנסה לעזור לקבוצה. הוא לא הבקיע, אחרים כן. הוא תרם בדברים אחרים ואני מרוצה מהעבודה שלו. הוא צריך לשלוט בצד הרגשי שלו, השערים יבואו. מה שחשוב זה שהוא מעורב ונותן את כל כולו".

מוטה החמיא לווסטון מקני, שפתח לראשונה העונה ומצא את הרשת: "זה היה הזמן שלו לפתוח, אני שמח בשבילו. הוא עובד כדי להשתפר, הוא חלק מקבוצה חזקה ומה שחשוב זה הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully