וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל סוסיאדד ממשיכה לקרטע: הפסידה למאיורקה אחרי 12 שנה

הקבוצה שסיימה במקום השישי בעונה שעברה, הפסידה בפעם הרביעית בשישה משחקים. פנדל של אבדון פראטס (36) סידר למארחת 0:1

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור השביעי בליגה הספרדית ייערך באמצע השבוע הבא, אבל לאור העובדה שבמקביל ישוחק גם המחזור הראשון של הליגה האירופית, הוקדמו משחקיהן של הקבוצות הבאסקיות - שתי הנציגות של ספרד במפעל. אתלטיק בילבאו תתארח בחמישי אצל לגאנס, והערב (שלישי) יריבתה המושבעת ריאל סוסיאדד המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה עם הפסד 1:0 במאיורקה.

הקפטן מיקל אויארסבאל אמנם חזר מהרחקה, אבל משחק הלחץ של ריאל סוסיאדד רחוק מלהזכיר את העונה שעברה והקבוצה מתקשה להגיע למצבים. נגיעת יד ברחבה של אנדר ברנצ'אה סיבכה אותה במחצית הראשונה, ואחרי בדיקת VAR היה זה האיש והשפם אבדון פראטס, שפתח בחוד במקום ודאט מוריצ'י, שהעניק למאיורקה יתרון בדקה ה-36 ולמעשה גם את שלוש הנקודות.

לאו רומן, שחזר לשערה של מאיורקה במקום הסלובקי דומיניק גרייף, מנע מלוקה סוצ'יץ' להשוות בדקה האחרונה והמארחת חגגה ניצחון ראשון על הבאסקים מאז ה-0:1 הביתי בספטמבר 2012. לקבוצה כעת שמונה נקודות, לעומת ארבע בלבד של ריאל סוסיאדד.

לוקה סוצ'יץ' שחקן ריאל סוסיאדד מול מאיורקה. Rafa Babot, GettyImages
לא הצליח להשוות. לוקה סוצ'יץ'/GettyImages, Rafa Babot

ריאל סוסיאדד תתארח בשבת (15:00) אצל ויאדוליד במסגרת המחזור השישי בלה ליגה, וברביעי הבא תתחיל את דרכה בליגה האירופית כשתבקר בניס. מאיורקה תצא ביום שני לסביליה כדי לפגוש את בטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully