וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא משלנו: "אינייסטה החדש הותיר את מאמני ברצלונה בהלם"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 21:42

אוריין גורן בן ה-15 ממשיך לסחוט מחמאות גדולות בספרד: "מחזיק בכל היכולות שברצלונה מחפשת בשחקן קישור. עשוי לערוך בכורה בבארסה אתלטיק עוד העונה"

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

קצת קשה להאמין, אבל אחד הכשרונות המדוברים ביותר במחלקות הצעירות של ברצלונה בחודשים האחרונים הוא נער ישראלי העונה לשם אוריין גורן. אחרי שרשם הופעת בכורה בנבחרת ישראל עד גיל 17, גורן בן ה-15 חזר לברצלונה וסיפק הופעה טובה נגד סבאדל, ואף כבש את השער היחיד במשחק.

"הוא הציג יכולת טכנית עילאית", נכתב עליו השבוע ב"ספורט". "הוא הביא קצב, חכמה וקסם למשחק הקבוצתי. הוא לא איבד את הכדור והזיז אותו עם יכולת גבוהה. תזכרו את שמו. הוא מכוון מאוד, מאוד גבוה. זו יכולה להיות העונה בה הכישרון העצום שלו יתפוצץ".

היום (שלישי) התייחסו לקשר הישראלי הצעיר בגוף תקשורת נוסף בקטלוניה - "אל נסיונאל", בכתבה תחת הכותרת המחמיאה "אנדרס אינייסטה החדש הותיר את מאמני ברצלונה בהלם". בין היתר, נכתב כי "בבסוף 2021 משפחת גורן עבר לברצלונה ממגוון סיבות. אוריין נבחן באספניול, שלא החתימה אותו. לאחר מכן הוא נבחן בברצלונה והשתלב במחלקות הצעירות. בזכות היכולות שלו עם הכדור, הוא מזכיר מאוד את אנדרס אינייסטה. כוכב נולד".

גורן, כך נכתב, "מחזיק בכל היכולות שברצלונה מחפשת בשחקן קישור. הוא טכני, עם ראיית משחק נהדרת ויכול לבצע דריבלים. במועדון לא ממהרים איתו. הוא צריך לקחת את הצעדים הנאותים. לא מדובר רק בכישרון כדורגל יוצא דופן, אלא גם בנער חכם מאוד שאוהב לעבוד קשה. הוא מקשיב למאמנים ומיישם על המגרש, שחקן הרבה יותר בוגר משנת הלידה שלו. אי אפשר לשלול את האפשרות שיערוך העונה את הופעת הבכורה שלו בבארסה אתלטיק" - הקבוצה השנייה של המועדון, המשחקת בליגה השלישית.

כאמור, זו ממש לא הפעם הראשונה שבתקשורת הקטלאנית מחמיאים לילד הפלא הישראלי. לקראת סוף אוגוסט נכתב עליו כי "למרות שהוא צעיר בשנתיים מהשאר חברי הקבוצה שלו, אוריין גורן בולט מאוד בזכות מיומנויות טכניות ומחשבה יוצאת דופן. לא רק שהוא קורא כדורגל באופן יוצא דופן, אלא שהילד בן ה-15 הזה הוא תלמיד אידיאלי, שנוסף על היותו מאוד חרוץ, מפגין רגישות יוצאת דופן וקלילות מחשבתית. רבים בברצלונה רואים באוריין כמחליף ראוי לשחקנים האיכותיים ביותר שצמחו בהיסטוריה של קבוצת הנוער של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully