וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה: מייקל ג'ורדן סוף סוף הצליח למכור את האחוזה שלו

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 15:38

הכדורסלן הגדול אי פעם דרש 29 מיליון דולר כשפרסם את הנכס הנוצץ שלו בשוק ב-2012. מאז הוריד ועוד ועוד במחיר, עד שסוף סוף נמצא קונה. צפו: כך זה נראה מבפנים

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי לא פחות מ-12 שנה בשוק, מייקל ג'ורדן סוף סוף הצליח למכור את האחוזה שלו, כך לפי דיווחים בארצות הברית. הכדורסלן הגדול בהיסטוריה הציב את אחד הבתים שלו בהיילנד פארק למכירה כבר ב-2012, כשהמחיר אז עמד על לא פחות מ-29 מיליון דולר - הרבה יותר מכל בית אחר באיזור שיקגו (הבא בתור ברשימה עמד על 14.9 מיליון דולר).

אלא שהשנים חלפו, והצעות לא התקבלו. על כן, המחיר ירד ל-21 מיליון דולר ב-2013 ולאחרונה צנח עד 14.9 מיליון דולר "בלבד". סכום המכירה הרשמית טרם פורסם, והאחוזה עדיין מופיעה למכירה באתר התיווך האמריקאי Zillow. שם, נטען כי האחוזה היא בגודל 3 ק"מ רבוע (על שטח שמשתרע על למעלה מ-5 ק"מ רבוע), עם 19 חדרי שירותים, תשעה חדרי שינה, מגרש כדורסל בגודל מלא (כמובן), בריכה, מגרש טניס, חדר סיגרים, חדר כושר ועוד.

צפו: כך נראית האחוזה של מייקל ג'ורדן מבפנים

שער הכניסה לאחוזה של מייקל ג'ורדן. Scott Olson, GettyImages
שער הכניסה לאחוזה של מייקל ג'ורדן/GettyImages, Scott Olson

לפי דיווחים, ג'ורדן רכש את האחוזה ב-1991, תמורת 2 מיליון דולר בלבד, ומאז שילם עליה מסים של 150 אלף דולר לשנה. כמובן שהוא יכול לעמוד בזה: לפי ההערכה האחרונה של "פורבס", הונו של אחד הספורטאים המפורסמים אי פעם מוערך ב-3.2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully