וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: הגיע פנדל לריינה, השער של ב"ש נפסל בצדק

17.9.2024 / 16:46

הוועדה המקצועית פרסמה את מסקנות אירועי המחזור בליגת העל והסבירה מדוע נגיעת היד של סירוטה הובילה לבעיטת עונשין. הפועל חדרה היא היחידה שקופחה השבוע

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

המחזור השלישי בליגת העל הסתיים אמש (שני) וכמדי שבוע התפרסמו מסקנות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, אשר בוחנת את האירועים המרכזיים ומעוררי המחלוקת במשחקי ליגת העל.

במוקד הייתה נגיעת היד של אולכסנדר סירוטה, בלם מכבי חיפה שגרם לפנדל עמוק-עמוק בתוספת הזמן ב-2:2 הדרמטי בין בני ריינה לבין הירוקים. כידוע, התקיימה שם בדיקת VAR ארוכה במיוחד שבסיומה נפסק פנדל לזכות המקומיים, שהשוו ל-2:2 בדקה ה-90+14.

"החלטה נכונה. ניתן לראות בבירור כי ידו השמאלית של שחקן ההגנה מושטת לכיוון הכדור ובאמצעות תפיסת נפח בולמת בעיטה לשער", נמסר מהוועדה המקצועית, "מדובר באירוע שהצריך בדיקה של עבירת היד ובחינה באם העבירה בוצעה בתוך הרחבה. למרות המורכבות, הוועדה סבורה כי היה מקום לקצר את משך הבדיקה של שופטי המסך". באיגוד השופטים גם הבהירו כי "בהתאם להנחיית אופ"א יש להחמיר ולפסוק לעונשין באירועים בעלי מאפיינים דומים, בהם פעולת המגן בולמת בעיטה לשער".

צפו במסקנות הוועדה המקצועית

למעשה, השבוע הוועדה גיבתה כמעט את כל החלטות השיפוט במשחקים השונים - כולל ביטול הפנדל שנפסק לזכות בית"ר ירושלים ופסילת השערים של הפועל באר שבע בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. גם הרחקת גריגורי מורוזוב מבית"ר בעקבות מחאתו על כרטיס צהוב שספג, זכתה לגיבוי.

ההחלטה היחידה שלא זכתה לגיבוי היא העבירה שביצע ירדן כהן ממכבי פתח תקוה על דיא לבאבידי מהפועל חדרה ושבגינה ספג כרטיס צהוב בלבד. "פגיעה תוך שימוש בכוח בלתי סביר וסיכון שלום היריב", נכתב והובהר כי עליו היה לסיים את המשחק בכרטיס אדום ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully