וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

המרוץ, שנערך זו השנה השנייה, יתקיים ב־8 בנובמבר, ייצא ויסתיים בעיר עפולה, ויכלול 3 מקצים - חצי מרתון, 10 ק"מ ו־5 ק"מ. האירוע יתקיים לזכר נופלי וגיבורי מלחמת חרבות הברזל ויישובי עוטף ישראל

מרוץ winner  הסרגל. יחצ,
מרוץ winner הסרגל/יחצ

מרוץ הסרגל winner השני יוצא לדרך. בשנה שעברה נערך המרוץ ב־6 באוקטובר, יום לפני שפקד את ישראל האסון. לאור הסמיכות של המרוץ הראשון לשבת השחורה ולמלחמה שפרצה אז ועדיין מלווה אותנו, הוחלט השנה שהמרוץ יעמוד בסימן הנצחתם של חללי מלחמת חרבות ברזל באשר הם, וכמובן בסימן תפילה ותקווה למען שחרור החטופים.

המרוץ יתקיים ביום שישי ה־8 בנובמבר. מדובר באירוע ספורט שלא למטרות רווח, והוא נהגה לאור הרצון לקיים באזור העמקים תחרות חצי מרתון איכותית שמציעה מסלול מהיר, מוכר רשמית על ידי איגוד האתלטיקה, לצד מקצים של 5 ו־10 ק"מ, ולאפשר בכך לרצים רבים לקחת חלק באירוע. על פי הערכות המארגנים, צפויים להשתתף במרוץ כ־2,500 רצים, כמות כפולה מהשנה שעברה.

המרוץ יציע שלושה מקצים שונים שיוזנקו ויסתיימו בקאנטרי קלאב העירוני בעפולה, פירוט מלא של מסלולי הריצה ניתן למצוא באתר המרוץ.

נותני החסות המרכזיים לאירוע הם עיריית עפולה, מועצה אזורית עמק יזרעאל , מועצה אזורית הגלבוע, winner, חברת היזמות והבנייה ר.מ. רחמני, רשת שחקים עפולה ו־Scott running ישראל. שותפה לדרך חשובה במיוחד בקיום המרוץ השנה היא עמותת יד לבנים, שחברה למארגנים על מנת לאפשר לבני משפחות הנופלים להשתתף באירוע ולהוקיר את זכר יקיריהם שנפלו.

מרוץ winner הסרגל. יחצ,
מרוץ winner הסרגל/יחצ

את מרוץ הסרגל יזם רונן תמים, תושב העיר שבחר עם פרישתו מצה"ל להתנדב למען מטרות חברתיות שונות בעיר עפולה והעמקים. "הרעיון היה ליצור אירוע ספורטיבי מקצועי ללא מטרות רווח, אירוע חברתי שישלב אהבה ותשוקה לספורט, מצוינות לצד סולידריות, הנצחה והערכה לאנשים היקרים שלנו שנהרגו במלחמה הנוראית שנכפתה עלינו", אמר תמים. הוא הוסיף כי "כמי שהתייצב בבוקר ה־7 באוקטובר ושירת חודשים ברצועת עזה ובגזרות נוספות, אני נרגש לקיים מרוץ מקצועי ולהוקיר את זכר הנופלים והגיבורים של מלחמת חרבות ברזל".

"לשמחתי הרבה נוצר שיתוף פעולה אזורי משמעותי בין עיריית עפולה, מועצה אזורית יזרעאל , מועצה אזורית הגלבוע ומספר תורמים מרכזים ומשמעותיים שתומכים במרוץ גם השנה, ועל כך הערכתי ותודתי", אמר תמים, "מרגש במיוחד החיבוק שהתקבל מארגון יד לבנים, ועמותות נוספות, הרוח הגבית מהן נותנת לכולנו את האנרגיות ליצור אירוע חשוב ומכובד. אנחנו מתחייבים לעשות מרוץ מקצועי, איכותי ומשמעותי.

אבי אלקבץ, ראש העיר עפולה, הוסיף כי "מרוץ הסרגל משלב השנה שני ערכים חשובים: ספורט שמהווה אורח חיים בריא לצד הצדעה והוקרה לחללי צה"ל הגיבורים שהודות להם אנו כאן.
אני מברך את שיתוף הפעולה האזורי ביחד ראשת מועצה אזורית עמק יזרעאל, שלומית שיחור רייכמן, וביחד עם ראש מועצה אזורית הגלבוע, דני עטר לצד תורמים נדיבים וכל מי ששותף למרוץ הזה".

שלומית שיחור רייכמן, ראשת מועצה אזורית עמק יזרעאל : "תודה לכל העושות והעושים במלאכה על קיום מרוץ חשוב וערכי מאין כמוהו, שמעבר לעובדה שהוא עוסק בנושא חשוב כמו ספורט הוא מעלה על נס את זכר הנופלות והנופלים שלנו מאז השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. אני מזמינה את כל תושבות ותושבי המועצה והאזור להצטרף לרוץ במיזם המרגש הזה."

דני עטר, ראש מועצה אזורית הגלבוע: "אחרי שנה מאתגרת במיוחד שבה איבדנו את טובי בנינו במלחמת חרבות ברזל, מרוץ הסרגל השנה נושא בחובו מסר עמוק של הנצחה, זיכרון ותקווה לשחרור החטופים. שיתוף הפעולה בין הרשויות באזור ביחד עם עמותת יד לבנים הוא דרך נוספת לחבר את הספורט לקהילה ולהעניק למשפחות הנופלים את הכבוד הראוי.
אני מזמין את תושבי מועצה אזורית הגלבוע לקחת חלק במרוץ המרגש הזה ומודה לכל המארגנים על היוזמה החשובה שהפכה למסורת".

לפרטים והרשמה לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully