וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפחתת הנקודה: סכנין לדין בגלל אוהדים שירקו על אלעד שחף

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את המועדון לדין לאחר שהקוון זיהה יריקות מהיציע לעבר שחקן מ.ס. אשדוד. גם מכבי חיפה צפויה להיענש בעקבות התנהגות הקהל

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

שעה קלה אחרי שפרסמה ההתאחדות לכדורגל את עונשה של בני סכנין בעקבות האירועים המכוערים בבאר שבע, בגינם הופחתה נקודה ממאזנה ותוצאת המשחק נקבעה על 0:0 ללא נקודות, תובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן הודיע כי הקבוצה תעמוד לדין גם מחר בעקבות התנהגות אוהדיה נגד מ.ס. אשדוד.

"בדקה ה-82, לאחר שריקה לעבירה וכשהכדור לא היה במשחק, שחקנה של מ.ס. אשדוד אלעד שחף יצא מחוץ לקו האורך של המגרש בניסיון להביא כדור על מנת לחדש את המשחק. אוהדי סכנין ירקו עליו ופגעו בו לדבריו בפניו. עוזר השופט, מר לואי והבה שהיה בקרבת האירוע, ציין שזיהה את אוהדי סכנין יורקים על שחף". סכנין תעמוד לדין משמעתי בגין פגיעה על ידי אוהדים ואי קיום חובות הקבוצה הביתית בעקבות פארסת פתיחת השערים.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
אוהדי מכבי חיפה בנוף הגליל. השליכו חפצים לדשא/דני מרון

בנוסף, עו"ד ברגמן החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים ואת טארק נאטור בגין התנהגות בלתי הולמת והפרת סדר. אוהדי מכבי חיפה השליכו לעבר כר הדשא מושב ושני מצתים, ונאטור - מאמן הכושר של המארחת בני ריינה - זרק בחזרה את הכרית ליציע - ובתגובה הושלכו לעברו חפצים שפגעו באיש המשק של בני ריינה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully