וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטאצ'י עשוי לפתוח, לאזטיץ' תירגל רוטציה רחבה נגד הפועל ירושלים

17.9.2024 / 10:30

לאזטיץ' צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב מכבי תל אביב במשחק ההשלמה מחר ב-17:30: שחקן הכנף החדש עשוי להיות חלק מהשלישייה הקדמית לצד זהבי ולאיוס, גם סטואיץ' ורביבו עשויים לפתוח ויתכן שסיסוקו יסופסל

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

ווסלי פטאצ'י מועמד לפתוח מחר (רביעי, 17:30) בהרכב מכבי תל אביב, ותורגל אתמול באימון לסירוגין ב-11 לקראת הפועל ירושלים. כזכור, הברזילאי לא שותף בניצחון 0:1 על הפועל באר שבע בשבת וישב על הספסל לאורך כל המשחק, אבל ז'ארקו לאזטיץ' שוקל להעלות אותו מחר בהרכב ועשוי לפתוח עם שלישייה קדמית שונה לחלוטין ביחס לזו שפתחה בשבת.

מלבד פטאצ'י, הסרבי עשוי לשלוח למערכה את הישאם לאיוס בכנף השמאלית ואת ערן זהבי בחוד. לאזטיץ' עשוי לבצע עוד שינויים מלבד השלושה האלה. אחד מהם בוודאות כששגיב יחזקאל שנפצע, ייעדר ומי שאמור למלא את מקומו הוא עידן נחמיאס.

גם נמניה סטואיץ' שנכנס כמחליף בשבת, מועמד לפתוח במקום טייריס אסנטה. בהגנה עשוי להיות שינוי נוסף כאשר רוי רביבו עשוי לפתוח במקום אופיר דוידזאדה.

שחקן מכבי תל אביב ווסלי פטאצ'י. אריאל שלום
טבילת אש ראשונה? פטאצ'י/אריאל שלום

בנוסף לכך צפויה רוטציה גם בקישור כשיוריס ואן אובריים עשוי לפתוח, ויתכן שגבי קניקובסקי יוכל לעלות בכל זאת ב-11 על אף שנפצע בשבת, ודור פרץ ישלים את שלישיית האמצע. כך או אחרת, לאזטיץ' מתכוון להתחשב גם בלו"ז שיש למכבי תל אביב בשבוע הבא עם משחק חוץ באשדוד ויציאה למשחק ראשון בליגה האירופית, בפורטוגל מול בראגה.

במכבי תל אביב מאוד סקרנים לגבי כמות הצופים שתגיע מחר. כזכור, המשחק ייפתח ב-17:30 בשל ההתעכבות של אופ"א לא לאפשר קיום משחק בליגת העל במקביל לליגת האלופות. אוהדים רבים של מכבי תל אביב רוטנים על כך מאחר שבליגות אחרות באירופה, כן יתקיימו משחקים במקביל לליגת האלופות. במנהלת הליגות טוענים גם הבוקר שנעשו שתי פניות, אחת מהן בשיתוף ההתאחדות, לאופ"א בבקשה לקיים את המשחק בשעת ערב מאוחרת על מנת שיהיה יותר קל לאוהדים להגיע למשחק, אבל אופ"א סירבה. במצב הרגיש שבו גם כך נמצא הכדורגל הישראלי ברמה הבינלאומית, לא ניתן היה לעשות יותר מול הסירוב של אופ"א.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
יוריס ואן אובריים, מכבי תל אביב. אריאל שלום
חוזר ל-11? ואן אובריים/אריאל שלום

בעניין דן ביטון, מכבי תל אביב עדיין מקשיחה את עמדתה וגורסת כי אם הקשר רוצה לעזוב, אין שום סיבה שהיא תיתן לו פיצוי על העונה הקרובה שבה יש לו כאמור חוזה. ביטון וסוכנו ממתינים להחלטה של מכבי תל אביב, כאשר גם הפועל באר שבע מחכה על מנת להספיק לרשום אותו מחר עם סיום חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully