וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס בהפועל חדרה, זלקה: "נביא את הנקודות בכוח"

אכזבה במועדון אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, שהותיר אותם ללא ניצחון העונה בליגה. לא צפויים להצטרף שחקנים עד סגירת חלון ההעברות

תקציר: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 1:0/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חדרה אחרי ההפסד הביתי אמש (שני) 1:0 למכבי פתח תקוה. בחדרה יצאו מהמשחק בתחושה שאפשר היה להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה ומרגישים תחושת פספוס, בעיקר אחרי מחצית שנייה לא רעה בכלל. בסופו של דבר, אחרי שלושה מחזורים, חדרה עם שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות, כאשר כבר בשבת מצפה לקבוצה משחק חוץ קשה מאוד, נגד הפועל באר שבע בטרנר.

לקראת סגירת חלון ההעברות מחר בערב, מסתמן שאם לא יקרה משהו יוצא דופן, הסגל של המאמן חיים סילבס סגור ולא נראה שיצורפו שחקנים נוספים. סילבס היה שמח כמובן לצרף לפחות עוד שחקן אחד לחלק הקדמי, כדי לתת עוד עומק ואפשרויות, אולם כרגע אין אפילו שמות רלוונטיים על הפרק.

חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה. אודי ציטיאט
נראה שהסגל סגור. חיים סילבס/אודי ציטיאט

הקפטן מנשה זלקה התייחס לתחושת הפספוס של חדרה שעדיין לא ניצחה העונה בליגה: "יכולנו להוציא יותר, אבל זה לא קרה. צריך ללמוד מהטעויות האלה ולהפיק לקחים, במיוחד כי מדובר במשחקים מול קבוצות ברמה שלנו. ציפינו להוציא יותר, לא הוצאנו נלמד לקראת המשחקים הבאים, אין יותר מה לעשות. זאת רק תחילת עונה. אני לא יודע על איזה ציפיות מדברים, אני כן יודע למה אנחנו מכוונים. כן עשו פה השקעה גדולה בעיקר בהשארת הזרים שהגיעו בעונה שעברה, כמו דוניו, אדניי וממאדו וזה רק מחזור שלישי, הכל בסדר. זה קורה, אמנם שתיים מתשע, נביא את הנקודות בהמשך בכוח".

על הדברים החיוביים שהיו במשחק אמר לסיכום: "אחרי הפסד זה ניתוח קצת פחות כייפי לעשות, אבל במחצית השנייה שלטנו יותר במגרש. הגענו למצבים ולא הבקענו. גול אחד והכל היה משתנה והיינו מדברים על אופי ואיזה יופי הפועל חדרה חזרה למשחק, זה לא קרה, ננסה במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully