וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוני צפוי לשחק מול בארנסלי: "צריך להילחם על מקומו"

הברזילאי שמנצ'סטר יונייטד רכשה לפני שנתיים תמורת 100 מיליון יורו, שיחק העונה דקה אחת בלבד ואמור לקבל הזדמנות בגביע הליגה. טן האח התייחס למצבו (22:00, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד רכשה את אנטוני מאייאקס עבור 100 מיליון יורו, לבקשת המאמן אריק טן האח שהברזילאי היה מכוכביו הגדולים ביותר בתקופתם בהולנד, אבל באנגליה הסיפור שונה לחלוטין. אם בעונתו הראשונה בתיאטרון החלומות הוא עוד הגיע ל-10 שערים בכל המסגרות, בעונה שעברה הוא ירד לחמישה והעונה שיחק דקה אחת בלבד בכל המסגרות. הזדמנות אמיתית, ראשונה העונה, הוא אמור לקבל הערב נגד בארנסלי (22:00, ספורט1) בגביע הליגה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, כאשר נשאל טן האח על ספסול הברזילאי שכבר אפשר לומר שרכישתו במחיר אסטרונומי רחוקה מלהצדיק את עצמה, אמר: "הוא חסר סבלנות ונלחם כדי לשחק, אבל אנחנו מתאמנים מדי יום והשחקנים צריכים להרוויח את ההזדמנות שלהם לשחק. אלו החוקים ברמות הגבוהות, השחקנים צריכים להילחם על מקומם ואני בסוף בוחר את ה-11 שהכי מתאימים. אנטוני נלחם על מקומו כמו שאנחנו מצפים ממנו ומכל שחקני הסגל במנצ'סטר יונייטד".

אנטוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"נלחם על מקומו". אנטוני/GettyImages

אנטוני נדחק לקצה הרוטציה בשל היכולת הטובה שמגלה אמאד דיאלו מפתיחת העונה, כך שגם אלחנדרו גרנאצ'ו מצא את עצמו מחוץ להרכב ומקדים את הברזילאי בהיררכיה. בכנף שמאל זהו מרכוס רשפורד שמשחק באופן קבוע מתחילת העונה, משמע שגם כשהחלוץ רסמוס הוילונד פצוע טן האח מעדיף את רשפורד בכנף ועולה עם ג'ושוע זירקזי בחוד.

"שחקנים אחרים משחקים מצוין ואנטוני צריך להתמודד מולם", המשיך טן האח, "יש לנו את אמאד ואת 'גרנא', שהם מאוד יעילים ומרכוס הבקיע בסוף השבוע. כעת לאנטוני תהיה הזדמנות, את היכולות יש לו. אם הוא יעשה את הדברים הנכונים, הוא יכול להתחרות איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully