וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן מגנה את אוהדי פאו בעקבות השלט: "זה לא המקום לפוליטיקה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 11:04

מאמן פנאתינייקוס הורחק במשחק נגד מכבי תל אביב מיד לאחר שאוהדי קבוצתו הניפו שלט מתריס נגד טורקיה. במולדתו כבר דרשו ממנו להתפטר, הוא מאמין ש"הספורט ינצח"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

ארגין עתמאן ידוע בפתיל הקצר שלו, כמו גם בתגובותיו הקיצוניות כלפי שופטים. אבל ההרחקה שספג אמש (שני) במשחק ההכנה של פנאתינייקוס נגד מכבי תל אביב בקפריסין, נראתה חריגה אפילו בסטנדרטים שלו - וכעת מתברר שיתכן שעומד מאחוריה בכלל עניין פוליטי.

שניות ספורות לפני שעתמאן התפרץ לפרקט והתקדם בצורה מאיימת לעבר השופט, הונף ביציע אוהדי פנאתינייקוס שלט פוליטי מתריס נגד טורקיה. כזכור, המשחק התקיים בקפריסין שמהווה מוקד סכסוך בין יוון לטורקיה. אוהדי פאו הניפו שלט גדול ביציע ובו ביקורת על "הכיבוש הטורקי המדמם של קפריסין", ומיד לאחר מכן - עם או בלי קשר לשלט המדובר - עתמאן התפרץ לעבר השופט כשהוא קורא לעברו "תרחיק אותי", ונראה עוזב את הפרקט כמעט ברצון.

בטורקיה טענו שמדובר באקט של מחאה מצידו של עתמאן, שידוע כלאומן טורקי נלהב, וכתומך של הנשיא ארדואן. כותרות העיתונים בטורקיה עסקו בהרחבה ב"תקרית הדיפלומטית", כפי שהיא הוגדרה שם, ואף קראו לעתמאן להתפטר מתפקידו. "אוהדי פנאתינייקוס הם בושה וחרפה. השלט שהניפו מוכיח שהם לא מכבדים את עתמאן, ועל כן הוא צריך לעזוב את תפקידו באופן מיידי", כתבו באחד האתרים.

אוהדי פנאתינייקוס מניפים שלט נגד טורקיה. מתוך טוויטר, צילום מסך
השלט המדובר, אמש/צילום מסך, מתוך טוויטר

בבוקר שאחרי הסערה, עתמאן פרסם הודעה מטעמו בה גינה את אוהדי פנאתינייקוס. "תמכתי בהשתתפותנו בטורניר משום שהאמינה שהוא יתרום לתחושות של חברות ושלום. הגעתי לכאן בתחושות חיוביות מאוד. ביום הראשון התקבלנו בברכה בשדה התעופה, והאהבה בעיניהם של האנשים הסבה לי אושר. האווירה הייתה של שלום ואחווה, אבל אתמול שלט פוליטי הונף על ידי קבוצה קטנה של אוהדים. השלט לא התאים כלל וכלל לאירוח שקיבלנו כאן. אולמות כדורסל הן מקום לשלום וחברות, לא לפוליטיקה. אני משוכנע שהשלט המדובר לא יפגע בתחושות של אלפי אוהדים שהעניקו לי אהבה מיומי הראשון בקבוצה. אני מוסר מכאן את אהבתי לאוהדי הכדורסל האמיתיים, ומייחל לכך שיישארו כאלה. אני מאמין שערכי הספורט והחברותי ינצחו, תמיד".

כזכור, עתמאן הגיע לפנאתינייקוס בקיץ שעבר, ומיד נתפס כמושיע. בסופו של דבר הוא אכן עמד בהבטחתו להפוך את פאו לאלופת אירופה ולהחזיר אותה לפסגת הכדורסל האירופי. כעת היחסים בין הצדדים, כך נראה, עומדים למבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully