וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מקווה שאולמו ישוב עד הקלאסיקו, ראפיניה יחליפו בקישור

הקשר צפוי להיעדר מעל חודש, בקטלוניה מחזיקים אצבעות שישוב עד המפגשים עם באיירן מינכן בליגת האלופות וריאל מדריד בליגה. בהיעדרו פליק צפוי להסיט את הברזילאי למרכז המגרש

תיקתקנו, 16.9/ספורט1

ברצלונה שמרה על המאזן המושלם עם 1:4 גדול על ג'ירונה בתחילת השבוע, במשחק נוסף בו לאמין ימאל בן ה-17 גנב את ההצגה והמשיך לבסס את מעמדו כאחד מכוכבי הקבוצה, אבל לרשימת הפצועים הצטרף דני אולמו שנפגע בשריר וצפוי להיעדר קרוב לחודש וחצי.

הבוקר (שלישי) תאיץ ברצלונה את ההכנות למשחק במונאקו ביום חמישי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות ולפי "אס", האנזי פליק החליט שמי שיצוות לצדו של פדרי במרכז הקישור במקומו של אולמו יהיה ראפיניה, שחקן נוסף שמככב מתחילת העונה.

שחקן ברצלונה דני אולמו. רויטרס
יחסר לברצלונה בתקופה הקרובה. אולמו/רויטרס

הברזילאי צפוי לרדת למרכז המגרש לפחות במונאקו וביום ראשון במשחק החוץ נגד ויאריאל, אחרי שכבר שיחק בעמדה הזו מספר פעמים בקדנציה של צ'אבי. מארק קסאדו יעלה יחד איתם בשלישייה במרכז המגרש לפחות כרגע, כי בתקופה הקרובה מצפים בקטלוניה לשובו של פרנקי דה יונג שפצוע עוד מסיום העונה שעברה ולאחרונה שב לאימונים חלקיים אחרי היעדרות שנמשכת כבר חמישה חודשים. עוד לפני דה יונג, עשוי לשוב פרמין לופס לסגל בשבוע הבא וגאבי נמצא בשלבי השיקום האחרונים ועל פי ההערכות ישוב בתוך כשבועיים.

מאז מינוי פליק למאמן הקיץ, ראפיניה הוא כנראה המרוויח העיקרי, לפחות עד כה. הברזילאי היה על המדף גם הקיץ, לפחות על פי כלי התקשורת, אבל בפועל קודם להיות אחד מארבעת הקפטנים, פתח בכל חמשת משחקי הקבוצה העונה בליגה, כבש שלושער מול ריאל ויאדוליד ובישל עוד שלושה שערים. בצד שמאל, לפחות ביום חמישי במונאקו, יעלה פראן טורס במקום ראפיניה.

בברצלונה מקווים שאולמו יצליח להתאושש עד סוף אוקטובר, כי בשבוע האחרון של החודש תארח ברצלונה את באיירן מינכן בליגת האלופות (23.10) וכעבור שלושה או ארבעה ימים תתארח בסנטיאגו ברנבאו אצל ריאל מדריד במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully