וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית האופטימית של מכבי ת"א: "סורקין יהיה אחד הטובים באירופה"

17.9.2024 / 7:15

הצהובים מעודדים מהיכולת של שחקן הפנים ומשוכנעים שיצדיק את הסכומים הגבוהים אחרי מאבק עיקש עליו בקיץ: "יש לו את הבמה". ג'יילן הורד חזר מוקדם מהצפוי והפתיע לטובה: "משחק מלהיב"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) ניצחון יוקרתי בהכנה לעונת 2024/25 כשהפתיעה את אלופת אירופה פנאתינייקוס, ניצחון 75:88 בקפריסין. החבורה של עודד קטש התאוששה מהיכולת החלשה נגד באיירן מינכן יומיים קודם לכן, ניצלה משחק לא טוב של החבורה של ארגין עתמאן, והשיגה את הניצחון.

מלבד היכולת המשופרת, הן בהתקפה והן בהגנה, והיכולת להתאושש במהרה אחרי הפסד, מה שמעודד את אנשי הקבוצה הייתה העלייה לפרקט של ג'יילן הורד. הפורוורד לא התאמן מפתיחת ההכנה ועד לסוף השבוע הקודם בשל פציעה בעקב, כשרק בשבוע שעבר העריכו במכבי שייתכן שיחזור רק סמוך לפתיחת העונה. אלא שהורד חזר מוקדם מהצפוי, ורשם כמה דקות חיוביות.

"נהניתי מאוד, היה משחק מלהיב", אמר הורד, שסיפק 6 נקודות. "זה היה משחק האימון הראשון שלי, אני עדיין נכנס לכושר, אבל היה כיף לשחק עם כל החבר'ה. זה הניצחון הראשון שלנו בהכנה, כך שהרגשתי מצוין היום".

ג'יילן הורד, מכבי תל אביב. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
הפתעה נעימה. הורד/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

בצד המקצועי, ישנה שביעות רצון במכבי מהיכולת של רומן סורקין שקלע 18 נקודות. "זאת העונה שרומן עושה את קפיצת המדרגה לרמה של אחד הגבוהים הטובים ביבשת", פרגנו במועדון, "יש לו את הבמה להצליח. לא הרבה שחקנים בהיסטוריה של המועדון זכו למלחמה כזאת כמו שנלחמנו עליו בקיץ הזה. אנחנו יודעים מה הוא שווה ומאמינים שהוא יחזיר על הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully