וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שווה מקום 7 ביורוליג": הסימנים המעודדים בהפועל תל אביב

שחקן היריבה ביורוקאפ יודע שלאדומים יש "פוטנציאל מטורף", והכתב הבכיר מאותת על חיבור מבטיח: "בוורלי הגיע בלי גינונים של כוכב, כולם שמו את האגו בצד"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

הסגל הנוצץ של הפועל תל אביב העלה לא מעט סימני שאלה, אבל באירופה משוכנעים שהסימנים הראשונים חיוביים למדי. פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו בקושי הספיקו לשחק יחד, אבל בפודקאסט של המגזין "באסקטניוז" כבר הספיקו לחרוץ אתמול (שני): ההתחלה נראית מבטיחה, וטובה.

"ממה שאני שומע, בוורלי הגיע לישראל בלי כל הבולשיט מסביב, בלי גינונים של כוכב, והוא מסתמן כמנהיג אמיתי. עד עכשיו שמעתי שהוא מתנהל בדיוק כמו שצריך מחוץ למגרש", סיפר הכתב הבכיר דונטאס אורבונאס. "הוא מאמץ את התרבות בישראל, את התרבות הארגונית של הפועל. ובכלל, אני שומע שהפועל מתחברת, ושכולם שמו את האגו בצד. לשחקנים כמו קאבוקלו, מוטלי ובוורלי לא יהיה קל להתאים את עצמם, אבל בינתיים זה נראה טוב. אנחנו בחודש אוקטובר שידוע כ'ירח הדבש' של קבוצות כאלה, אבל נראה שהם רציניים שם".

חבר הפאנל אוגוסטאס שוליאוסקאס נשאל היכן הפועל תל אביב הייתה יכולה לסיים לו הייתה משתתפת ביורוליג, והשיב: "אני מאמין שבין מקומות 15 ל-13. היה יכול להיות להם סיכוי לפליי אין, למרות שאי אפשר לדעת איך העונה תיראה ואם משהו לא יתחבר. על פניו, הסגל שם מרשים. יש להם סקוררים בכל עמדה, יש שחקני הגנה מעולים. אני די בטוח שגם ביורוליג הם היו סולידיים".

שחקן הפועל תל אביב, פטריק בוורלי. הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
"מנהיג". בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל

מי שהשתתף בדיון הוא אנדרו אנדרוז, שחקן וולבס מולה הפועל תל אביב תשחק ביורוקאפ. "יש להם שחקנים מעולים בכל עמדות, יש להם כמה מהשומרים כי טובים באירופה. ם בנויים כמו קבוצת יורוליג", אמר אנדרוז, והפתיע כשקבע: "הם היו יכולים לסיים גם במקום השביעי ביורוליג, בהנחה שהכל יתחבר. הפוטנציאל שם פשוט מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully