וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ברור מי צודק": הערפל סביב מתיאס נהואל ומכבי חיפה

בפולין ממשיכים לעסוק בעתידו של המועמד למכבי חיפה, ומפקפקים באמינות של הצהרות נשיא ורוצלאב בנוגע לסעיף השחרור שלא בתוקף. יחד עם זאת, על פי דיווחים ההצעה האחרונה של הירוקים עומדת על 1.8 מיליון יורו - "סכום שלא אמור להספיק כדי לייצר עסקה"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

פחות מ-48 שעות נותרו לסגירת חלון ההעברות בישראל, ובמכבי חיפה עדיין מנסים להשלים את המעבר בו דנים לאורך כל הקיץ. מועמדותו של מתיאס נהואל עלתה כבר לפני זמן רב, וכעת גם במכבי חיפה וגם בקבוצתו שלונסק ורוצלאב מבינים שהגיעו לזמן החלטה.

גם בפולין עוסקים בהרחבה בסוגיה, והתייחסו אתמול לדבריו של נשיא המועדון פטריק זאלצ'ני, שטען שגם אם מכבי חיפה תפעיל את סעיף השחרור של נהואל בגובה של 2.5 מיליון יורו, היא לא תוכל לרכוש את השחקן מטעמים משפטיים. זאלצ'ני למעשה טוען כי הסעיף כבר לא בתוקף משום שעל פי התקנון של ההתאחדות הפולנית, סעיף שחרור של כדורגלן לא יכול להתממש אחרי שחלון ההעברות המקומי נסגר.

אבל בפולין מפקפקים בקביעה הזו, והעיתונאי פיוטר פוטפה כתב אמש: "צריך לוודא מה התקנון אומר, כי יתכן מאוד שהוא לא כפי שהנשיא פירש אותו. ספק רב אם ההצהרות שלו נכונות וקבוצות זרות לא יכולות לממש את סעיף היציאה".

יחד עם זאת, בפולין מתעקשים בשעות האחרונות שהעסקה מתרחקת - בעיקר משום שמכבי חיפה ככל הנראה לא קרובה לסכום הנקוב בסעיף השחרור. על פי דיווח באתר "Goal" הפולני, ההצעה האחרונה של הירוקים תמורת נהואל עומדת על 1.8 מיליון יורו, סכום לא מפתה מספיק עבור ורוצלאב. "הנהלת שלונסק החליטה שנהואל לא יעזוב את הקבוצה בימים הקרובים, לא כל עוד ההצעה אפילו לא קרובה לסעיף השחרור. רק תרחיש מפתיע בימים האחרונים ימנע מנהואל להישאר בשלונסק לפחות עד חלון ינואר".

מתיאס נהואל במדי בטיס 2017. Aitor Alcalde Colomer, GettyImages
הסאגה של הקיץ. נהואל/GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully