וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן קירק: קאזינס הוביל את אטלנטה לניצחון מדהים בפילדלפיה

קירק קאזינס הוביל את הפאלקונס למהפך ולניצחון 21:22 על ג'יילן הרץ והאיגלס. קרוליינה מורידה את ברייס יאנג לספסל, אייזיאה פצ'קו צפוי להיעדר לפחות שישה שבועות

קירק קאזינס הוביל את אטלנטה (1:1) למהפך בפילדלפיה (1:1), כש-34 שניות לסיום מסר לדרייק לונדון לטאצ'דאון של שבעה יארדים והעניק לפאלקונס ניצחון 21:22 במשחק מאנדיי נייט, זאת, לאחר שסקוון בארקלי שמט מסירה קצרה שהעצירה את השעון עם 1:46 לסיום, וגרם לאיגלס להסתפק בשער שדה במקום בדאון ראשון שהיה סוגר את הסיפור.

בני דודים סיים את המשחק עם 20 מ-29 מסירות עבור 241 יארדים ושני טאצ'דאונים. בצד השני, ג'יילן הרץ רשם 23 מ-30 ל-183 יארדים, כולל מסירת טאצ'דאון לדוונטה סמית'.

חדשות מהליגה

  • לקרוליינה נשבר מברייס יאנג. הקוורטרבק שנבחר במקום הראשון בדראפט 2023 יסופסל במשחק הקבוצה מול לאס וגאס. אנדי דלטון הוותיק, אחד שתמיד יודע להגיע למקום שבו ישחק לבסוף, יפתח במקומו.
  • אייזיאה פצ'קו, הרץ של קנזס סיטי, ייעדר למשך 6-8 שבועות בעקבות פציעה בעצם השוקית שחומרתה הסופית תתברר ב-MRI. הצ'יפס שוקלים להחזיר את קארים האנט לקדנציה נוספת בקבוצה.
  • טואה טנגובילואה, שספג זעזוע מוח שלישי בקריירה במשחק ליל חמישי מול באפלו, ייעדר מספר שבועות. במיאמי סירבו להכריז שהוא סיים את העונה, אבל החתימו את טיילר האנטלי, שהיה עד כה חלק מסגל האימונים של בולטימור.
  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully