וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ליברפול נגד השיטה בליגת האלופות: "נמאס שלא סופרים את השחקנים"

אליסון שוער ליברפול תקף אופ"א על שינוי השיטה: "אנחנו לא טיפשים ומבינים הכול. לאוהדים זה נהדר, יש יותר משחקים. אבל מה איתנו? את השחקנים אף אחד לא שואל"

תקציר: ליברפול - נוטינגהאם פורסט 1:0/ספורט1

אם עד עכשיו העומס על שחקני הכדורגל בקבוצות הגדולות באירופה היה גדול, הרי שהעונה הוא יגדל עוד יותר - זאת בעקבות שינוי שיטת המשחקים בליגת האלופות שגרמה לכך שכל קבוצה תשחק יותר משחקים בשלב המוקדם, או יותר נכון שמונה משחקים במקום שיש כפי שהיה נהוג עד כה.

אליסון, שוער ליברפול, יצא נגד אופ"א על שינוי השיטה ואמר שלמרות שזה נהדר עבור האוהדים לראות יותר משחקים, זה גובה מחיר מהשחקנים - שלא התייעצו איתם לגבי השינויים. "עבור האוהדים, זה מדהים - יותר משחקים, יותר משחקים גדולים יותר", אמר הברזילאי לקראת המשחק של ליברפול נגד מילאן.

שוער ליברפול אליסון. רויטרס
יוצא נגד עומס המשחקים. אליסון/רויטרס

"אף אחד לא שואל את השחקנים מה הם חושבים על הוספת משחקים נוספים", הוסיף אליסון, "אז אולי הדעה שלנו לא משנה. אבל כולם יודעים מה אנחנו חושבים. כולם עייפים מזה. זו שאלה של ישיבה משותפת והקשבה לכל הצדדים. יש לנו את המדיה והטלוויזיה, אופ"א ופיפ"א, הפרמייליג ותחרויות מקומיות".

"אנחנו לא טיפשים ומבינים את זה. אנחנו מבינים שאנשים רוצים יותר משחקים. אבל הדבר הסביר יהיה, שכל האנשים שציינתי - אלה שיוצרים את הלו"ז - יתכנסו יחד ויקשיבו לכל הצדדים, כולל השחקנים".

גם רודרי, שזכה עם ספרד ביורו האחרון וכמעט שלא מקבל מנוחה מפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, התייחס לעומס ואמר הקיץ הזה: "אני לא יכול לעשות את זה שוב. אנשים רק רואים את המשחק אבל יש את לפני המשחק, ההכנה, הנסיעות, הזמן הרחק במלון, אתה 'בתוך' המשחק. בכנות, צריך לעשות משהו".

'אני חושב שכבר דיברנו על כך הרבה שחקנים. אנחנו פשוט צריכים להישמע. להתכנס יחד ולהבין מה היא החשיבה של הכיוון שאליו רוצה הכדורגל ללכת. לא רק להוסיף משחקים, תחרויות, להוסיף את זה ואת זה", תקף אליסון, "מה שאנחנו רוצים זה לתת את המיטב שלנו לכדורגל, אם אתה עייף אתה לא יכול להתחרות ברמה גבוהה. אני רוצה לתת את המיטב שלי בכל המשחקים שאני משחק אבל אנחנו צריכים פתרון, אבל לא נראה שאנחנו קרובים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully