וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקרב של הוליווד": כך משחק בליגה השלישית משך את כוכבי העל

טום בריידי, דייויד בקהאם והבעלים של רקסהאם הגיעו במיוחד מארה"ב על מנת לצפות בקרב הצמרת של ליג-1 מול ברמנגהאם. כך מקדמים משחק, ונכנסים לשוק האמריקאי

תקציר: בירמינגהאם - וורקסהאם 1:3/ספורט1

על פניו זה היה רק משחק בליגה השלישית באנגליה, אבל המפגש בין רקסהאם לבין ברמינגהאם מליג-1 משך לאצטדיון כמה כוכבי על לאצטדיון. "הקרב של הוליווד" כינו באנגליה את המשחק, מאחר שכידוע, רקסהאם היא בבעלותם של השחקנים ריאן ריינולדס ורוב מקהלני, שמתועדים בתוכנית "ברוכים הבאים לרקסהאם" בערוץ דיסני. מנגד, אחד מהשותפים בבעלות על ברמינגהאם הוא טום בריידי, כוכב הפוטבול האמריקאי, שהגיע למשחק במיוחד מארה"ב. ברמינגהאם ניצחה 1:3 במשחק הביתי, ועלתה למקום הראשון על חשבון יריבתה. השתיים ימישכו להיאבק על ההעפלה לצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה.

טום בריידי לצד רוב מקהלני במשחק של רקסהאם נגד ברמינגהאם. GettyImages
טום בריידי לצד רוב מקהלני במשחק של רקסהאם נגד ברמינגהאם/GettyImages
טום בריידי לצד דייויד בקהאם במשחק של רקסהאם מול ברמינגהאם. GettyImages
טום בריידי לצד דייויד בקהאם במשחק של רקסהאם מול ברמינגהאם/GettyImages

ואם זה לא מספיק, ליד בריידי ישב דייויד בקהאם, כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, שלא נוהג להגיע למשחקים בליגה השלישית בטיבה, אבל היה חלק מההצגה. זה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות מאז "ההשתלטות ההוליוודית" - כשהשתיים מדורגות במקום הראשון והשני בליגה.

מקהלני הגיע לאנגליה כשהוא טס לאירופה מיד עם סיום טקס ה"אמי" שבו השתתף במסגרת תפקידו בתוכנית "פילדלפיה זורחת". "רוב, תוכל ללמד את אוהדי רקסהאם קצת על ההיסטוריה של ה-NFL?", אמר בריידי למקהלני בהתלוצצות, בקידום המשחק, "תודה חבר, נתראה ביום שני". גם איליי מאנינג, הקווטרבק לשעבר ומי שהיה יריבו הגדול של בריידי, היה שותף בקידום, כשצייץ: "שמח שבריידי נתן לי סיבה להתעניין, מעכשיו אני בעד רקסהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully