וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודינזה נחלצה מפיגור כפול, הפכה ל-2:3 בפארמה ועלתה לפסגה

לוקה צימק בפתיחת המחצית השנייה ותובאן השלים מהפך תוך עשר דקות, השחורים-לבנים במקום הראשון בסרייה A בתום ארבעה מחזורים. לאציו גברה על ורונה

תקציר: פארמה - אודינזה 3:2/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם הניצחון של לאציו על ורונה, אבל עוד קודם לכן עלתה לפסגה הסרייה A אודינזה, שנחלצה מפיגור כפול בחוץ והפכה ל-2:3 אדיר על פארמה.

פארמה - אודינזה 3:2

לא האלופה אינטר, לא מילאן, לא יובנטוס, אטאנטה או נאפולי, אלא אודינזה היא זו שמובילה את הסרייה A בתום ארבעה מחזורים. פארמה החלה את העונה עם תיקו מול פיורנטינה, לאחר מכן גברה על מילאן ובמחזור שעבר כמעט הפתיעה בנאפולי, אבל ספגה פעמיים בתוספת הזמן ובעשרה שחקנים נכנעה. היום היא כבר הובילה בשני שערים על אודינזה הודות לאנריקו דה פראטו (2) ואנז'-יואן בוני (43), אלא שאז לורנצו לוקה (49) צימק ובעשר דקות אדירות המהפך הושלם: פלוריאן תובאן (68) צימק, מנדלה קייטה הורחק בדקה ה-73 ושוב פארמה נותרה בחסרון מספרי, תובאן השלים צמד בדקה ה-77 וקבע 2:3 אדיר לאודינזה שכאמור עם שלושה ניצחונות ותיקו עלתה לפסגה.

פלוריאן תובאן, שחקן אודינזה. GettyImages
צמד וניצחון דרמטי. תובאן/GettyImages

לאציו - ורונה 1:2

התכולים מרומא החלו את העונה בצורה מקרטעת. במחזור הראשון הם עוד הפכו פיגור מוקדם מול ונציה לניצחון, אבל אחר כך הגיעו הפסדים לאודינזה ותיקו ביתי מול מילאן, משחק נוסף שבו כבר השלימו מהפך. היום בולאי דיה דאג להקפיץ את יושבי האולימפיקו כבר בדקה החמישית, אבל ורונה, שהחלה עם 0:3 ענק על נאפולי, לאחר מכן חטפה 3:0 מיובנטוס ולפני הפגרה גברה בחוץ 0:2 על גנואה, השיבה עם שוויון בזק של קספר טנגסטדט הדני. הקצב המצוין נמשך וכבר בדקה ה-20 ולנטין קסטיאנוס השיב את לאציו ליתרון, שנשמר עד לסיום.

* במשחק שנערך בספרד ראיו וייקאנו ניצחה 1:3 את אוסאסונה. ראול גרסיה העלה את האורחים ליתרון, אבל עבדול מומין, אנדריי ראטיו ואונאי לופס הפכו. חאמס רודריגס נכנס בדקה ה-86.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
ולנטין קסטיאנוס, שחקן לאציו. GettyImages
לאציו חזרה למסלול הניצחונות. קסטיאנוס חוגג/GettyImages

המחזור החמישי ייצא לדרך ביום שישי בערב כאשר קליארי תארח את טורינו ולאחר מכן ורונה תפגוש את טורינו. ביום ראשון ייערך הדרבי המילאנזי בין אינטר למילאן והמוליכה אודינזה תתארח ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully