וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מעודד: "קיבלנו את ג'יילן, והוא עזר לנו מאוד"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 22:58

מכבי תל אביב גברה על אולימפיאקוס, המאמן מודה: "כיף לנצח, נמשיך את התהליך". בראון על ההשתלבות: "הסתגלות חלקה, יש לנו סגל מוכשר"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

אחרי שני הפסדים, מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון ראשון במשחקי ההכנה שלה, כשגברה 75:88 על פנאתינייקוס. הצהובים נכנעו לאולימפיאקוס ולבאיירן מינכן לפני יומיים, אבל הפעם ידעו להציג הגנה יעילה מול הכוכבים הגדולים של אלופת אירופה בדרך לניצחון, כשרומן סורקין (18 נקודות) ורוקאס יוקובאיטיס (13) בולטים. ג'יילן הורד שיחק לראשונה עם חבריו וקלע 6 נקודות ב-15 דקות.

ג'יילן הורד, מכבי תל אביב. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
יש מקום לאופטימיות. הורד/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

"ברור שיותר כיף לנצח", אמר בסיום המאמן של האלופה הישראלית, עודד קטש, "אבל כמו במשחק הראשון גם היום - ניקח דברים, נלמד, נמשיך את התהליך שאנחנו עושים. קיבלנו את ג'יילן שעזר לנו מאוד. היה משחק קצת שונה, קצב אחר, סגנונות אחרים. הגבנו קצת מהמשחק לפני יומיים, הרבה דברים הגנתיים, ויש לנו עוד הרבה מקום לשיפור".

כעת, אחרי סיומו של הטורניר בקפריסין, חוזרת מכבי תל אביב ארצה ולקראת סוף השבוע תצא לטורניר על שם פאבלוס ינאקופולוס באתונה, שם תפגוש שוב את פאו ואז גם את אנאדולו אפס.

לורנזו בראון, ששיחק מול חבריו לשעבר, אמר בסיום: "אחרי שני המשחקים הרצופים, ברור שהרגליים שלנו כבדות יותר. אבל אנחנו צריכים תקשורת טובה יותר בהגנה. בהתחשב בזמן שאנחנו בשלב ההכנה, מצבנו בסדר. יש לנו מהירות. יבוצעו כמה שינויים קטנים ונשתפר כקבוצה". באשר לעצמו ולהסתגלות שלו, אמר: "עד כה ההסתגלות שלי הייתה מאוד חלקה. זה עוזר לי מאוד לשחק ליד קוסטאס סלוקאס, הוא מראה לי הרבה דברים. אני חושב שיש לנו סגל מוכשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully