וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן: "יצאו מהים מהסלע", גולסה: "הפתעתי את עצמי"

מכבי פתח תקוה עצרה את רצף ההפסדים עם 0:1 על הפועל חדרה, הקשר: "באתי ליהנות ולעזור". המאמן: "קשה לשחק בלי ביטחון ועם תסכול". סילבס אחרי ההפסד: "סומך על הקבוצה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה הפסידה בכל שמונת משחקיה העונה בכל המסגרות, עד שהערב (שני) היא פגשה את הפועל חדרה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, הבקיעה לראשונה בליגה ולקחה נקודות ראשונות עם 0:1 יקר. לא במקרה היא עשתה זאת במשחק הראשון שלה עם כל המצטרפים החדשים וביניהם עדן שמיר, אייל גולסה ו-ויטלי דמשקאן.

אחרי המשחק המאמן דן רומן דיבר על הלחץ שהיה עליו ועל שחקניו בעקבות הרצף השלילי: " זה היה קצת כמו להוציא מים מהסלע. אנחנו מרגישים כרגע שיש לנו סגל חזק וידענו שכשיהיה לנו את הסגל הזה אז נוכל להיות תחרותיים יותר. לשחקנים מגיע את כל הכבוד, כי מאוד קשה לשחק בלי ביטחון ועם הרבה תסכול וידענו שהניצחון הראשון יבוא בדרך קשה. זה מה שהיה ועכשיו אנחנו צריכים לייצר מומנטום טוב ולקחת נקודות, בידיעה שלפנינו דרך ארוכה. אנחנו נמשיך להתפתח ועם הנקודות יגיעו גם הדברים הטובים".

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
רצף ההפסדים הגיע לסיומו. "יצאו מים מהסלע"/אודי ציטיאט

על שילובם של המצטרפים החדשים: "ידעתי שזה יהיה משחק קשה לניהול, כי דעתי שהם לא מוכנים ב-100 אחוז. ניסינו קודם כל להתאים את מודל ההגנה שלנו. לא האמנתי שגולסה השלים 90 דקות ועוד נתן שם ספרינטים בסוף כדי ללחוץ את הבלמים. שמח שהדברים עבדו לטובתנו".

אייל גולסה הוסיף לדברי מאמנו אחרי הופעת בכורה שנמשכה 90 דקות: "הפתעתי את עצמי אם לומר את האמת. היה לנו משחק דיי טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר עוד הרבה ואני שמח שלקחנו שלוש נקודות ממשחק קשה. אני מרגיש את הציפיות, אני וכל השחקנים החדשים נכנסים לקצב לאט-לאט ולא באים לשנות משהו, אלא לעזור לשחקנים המוכשרים שיש פה. להוכיח את עצמי אני לא צריך, אבל אחרי שנה ששיחקתי פחות מה שחשוב לי זה ליהנות מכדורגל ולעזור לקבוצה כמה שיותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
אייל גולסה, מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
"לא האמנתי". רומן על גולסה/אודי ציטיאט

מנגד, חיים סילבס אמר אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה - הראשון שלו ושל שחקניו העונה בליגה, אם כי הם עדיין ללא ניצחון: "אני לא יודע אם מכבי פתח תקוה הסתערה, הקבוצות לחצו אחת את השנייה. זה היה ברור שכל טעות תפתח את המשחק ותשנה את מאזן הכוחות. באופן לא אופייני עשינו את הטעות הראשונה וספגנו, אחרי זה כבר מכבי פתח תקוה ירדה אחורה, אנחנו שלטנו והם יצאו למעברים מסוכנים. היו לנו הרבה ניסיונות במחצית השנייה, אבל לפעמים אתה מבקיע במצב הראשון ולפעמים לא מבקיע משישה או שבעה מצבים. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק, כי היינו שם ושיחקנו כדורגל. אני סומך על הקבוצה שלי".

על דיבי, החלוץ ששייך לקבוצת הנוער: "הוא איתנו כי סנגארה פצוע".

הקפטן עידו לוי אמר על המשחק השלישי ללא ניצחון: "ספגנו שער מטעות וזה הכניס אותנו ללחץ. יש לנו את היכולות גם בהתקפה, אנחנו מגיעים לאיזורים ולמצבים ודוניו וג'יימס עושים את העבודה, אבל אולי חסר לנו עוד חלוץ שיהיה נוכח באיזור ויבקיע כי כרגע חסר לנו סנגארה. אנחנו בסיטואציה לא נכונה, אבל אני מאמין מאוד בקבוצה ובצוות. אנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה גם בשבת בבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully