וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש הפסקות חשמל ועיכוב של שעה וחצי: הפארסה בהרצליה

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 23:56

משחק גביע הווינר בין בני הרצליה למכבי רמת גן היה אמור להיפתח ב-20:30, אבל שובש בעקבות הפסקות חשמל בעיר וחודש עם גנרטור חלופי בניגוד לרצון הקבוצות. עפולה ניצחה את באר שבע במשחק המוקדם

אירוע חריג נרשם במשחק גביע הווינר הערב (שני) בין בני הרצליה ומכבי רמת גן. המשחק היה אמור להתחיל ב-20:30, אבל הופסק בגלל לא פחות משלוש הפסקות חשמל. במכבי רמת גן דרשו את ביטול המשחק מאחר שלפי אנשי הקבוצה אין ערך ספורטיבי לקיומו. לפי אנשי האולם ובני הרצליה מדובר בהפסקת חשמל כוללת באזור ואחרי שעה וחצי המשחק חודש עם גנרטור חלופי,למרות ששתי הקבוצות התנגדו במידה מסוימת לחידוש.

במשחק עצמו, שהסתיים קצת לפני חצות, ניצחה בני הרצליה 69:81. האורחים עוד הובילו בהפסקה, אבל עלו בלי אנרגיות למחצית השנייה והרבע השלישי הסתיים בבליץ של 9:27 להרצליה. ג'ון מיקס (21) הוביל ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס. ג'ימי קלארק תרם 14 ו-9 אסיסטים. אייזאה מיילס הוביל את המפסידים עם 18 נקודות.

שמוליק ברנר וחן שניידרמן מכבי רמת גן. אילי ארז באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן, אתר רשמי
לוטים באפילה. שמוליק ברנר וחן שניידרמן/אתר רשמי, אילי ארז באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

במשחק המוקדם יותר הפועל עפולה ניצחה 78:86 את הפועל באר שבע, זאת למרות שהיא שיחקה עם שני זרים בלבד. במשחק שנערך בדימונה במסגרת בית א'. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שעדיין מחזיקה בסיכוי תיאורטי קטן להעפיל לשלב הבא, הגיעה ללא שניים מהזרים שלה - ג'יילן לאקיו וארמאן פרנקלין - שנעדרו בעקבות פציעות, אך נהנתה ממשחק מצוין של סנדי כהן שקלע 23 נקודות, ושל ג'יי.פי טוקוטו שרשם שורה סטטיסטית מרשימה עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אייברסן מוליאר קלע 20 נקודות לבאר שבע, שצריכה לעשות בדק בית לפני פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully