וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורית שרון נבחרה ליו"ר מחלקת כדורעף במכבי חיפה כרמל

נורית: "קוראת לכל החיפאים להגיע ולראות מקרוב את המשחקים ברוממה".  היו"ר שווץ: "בטוח שיחד נמשיך לפתח את הכישרונות הצעירים ולחזק את מעמדנו בליגת העל"

נורית שרון. יחצ,
נורית שרון/יחצ

חיזוק משמעותי לאגודת מכבי חיפה כרמל ולמחלקת הכדורעף שלה הכוללת את קבוצת כדורעף הנשים מכבי XT חיפה - נורית שרון מונתה לתפקיד יו"ר מחלקת הכדורעף לאחר החלטת הנהלת האגודה.

נורית ,ילידת חיפה, פעילה מספר שנים במחלקת כדורעף הנשים של מכבי חיפה כרמל ומכירה היטב את המערכת כשבנוסף גם  משמשת כאחראית ה-vip ופעילה בנושאים נוספים במועדון הכדורגל מכבי חיפה, חברת הנהלה במכבי ישראל ובאגודת מכבי חיפה כרמל"  אני הרבה שנים במחלקת הכדורעף במכבי חיפה  וקשורה לאודי אנגל שהוא הספונסר הראשי" שיתפה נורית כשהיא מוסיפה: "כדורעף הוא ענף הספורט שאני יותר אוהבת . מכאן אני קוראת לכל החיפאים להגיע ולראות מקרוב את המשחקים ברוממה. בואו לעודד את הקבוצה הירוקה המתעופפת ולהיות חלק ממנה".

מנכ"ל מכבי חיפה , רועי שווץ:"אני מברך את נורית על בחירתה ליו"ר מחלקת הכדורעף של האגודה. נורית, שמלווה את המחלקה ואת קבוצת ליגת העל במשך שנים, מביאה איתה ניסיון רב, מחויבות עצומה ואהבה גדולה לענף. אין ספק שהתנדבותה בתפקיד זה היא תעודת כבוד, והיא תוביל את המחלקה לעבר הישגים מרשימים נוספים. אני בטוח שיחד נמשיך לפתח את הכישרונות הצעירים ולחזק את מעמדנו בליגת העל. אני מאחל לנורית המון הצלחה בדרכה החדשה, ומאמין ששיתוף הפעולה שלנו יניב תוצאות משמעותיות."

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully