וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' לשחקנים: "זה לא יכול לקרות שוב, בפעם הבאה ניענש"

16.9.2024 / 16:57

מכבי תל אביב רוצה להיות היחידה עם 100 אחוזי הצלחה בתום שלושה מחזורים, הסרבי הזהיר את לקראת הפועל ירושלים ביום רביעי ואחרי הניצחון הדחוק על הפועל באר שבע. כל הכרטיסים למשחק החוץ באשדוד נחטפו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

יומיים למשחק הדחוי מול הפועל ירושלים (רביעי, 17:30), במכבי תל אביב יודעים שגם אם היריבה שלהם חלשה מהפועל באר שבע, הם חייבים להרים את הרמה כדי לנצח ולהיות הקבוצה היחידה עם 9 מ-9 אחרי שלושה מחזורים.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' שוחח עם השחקנים אחרי הניצחון הדחוק על הפועל באר שבע ובירך אותם, אבל גם הבהיר: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו כבר יותר מחודש. חשוב לנצח גם בימים כאלה, אבל ימים כאלה לא יכולים לחזור כי בפעם הבאה אנחנו ניענש".

שחקני מכבי תל אביב, אושר דוידה, ערן זהבי, ווסלי פטאצ'י. אריאל שלום
צפוי לפתוח. ערן זהבי/אריאל שלום

ללאזטיץ' עוד שני אימונים עד המשחק, הערב ומחר בערב, אבל כבר עתה מובן שהוא יבצע מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים בשל פציעות. שגיב יחזקאל נותח וייעדר כחודשיים ואת מקומו ימלא עידן נחמיאס. גבי קניקובסקי סובל מכאבים ברגלו אחרי שנפצע שלשום בתחילת המשחק והוחלף בהפסקה והוא בספק. בהתקפה אמורים לפתוח ערן זהבי והישאם לאיוס.

בקבוצה מקווים כי שעת המשחק המוקדמת והלא שגרתית באמצע השבוע, 17:30, לא תפגע רבות באוהדים ועדיין יהיו למעלה מ-20 אלף צופים.

בתוך כך, כל 3,200 הכרטיסים שהקצתה מ.ס. אשדוד למשחק ביום ראשון באצטדיון הי"א נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully