וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר את הקרח: לוקאקו יכול להפוך למושיע של נאפולי

אחרי הקיץ הלא פשוט שעבר עליו החלוץ הבלגי התפוצץ מול קליארי עם שער ושני בישולים. אנטוניו קונטה לא חסך במחמאות: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו"

תקציר: פארמה - נאפולי 2:1/ספורט1

רומלו לוקאקו, החלוץ הבלגי של נאפולי, חזר לאזור הנוחות שלו בצורה מבריקה עם הופעה מרשימה בניצחון 0:4 על קליארי. זה היה ערב בו הבלגי הוותיק הציג את היכולת המוכרת שלו, והראה למה נאפולי השקיעה בו כל כך הרבה, לאחר קיץ מלא באתגרים.

לאחר התקופה הלא פשוטה בצ'לסי, היורו המסויט והמעבר לנאפולי, לוקאקו סוף סוף חזר להיות השחקן המבריק שזכרנו מתקופתו באינטר. אמש (ראשון), תחת המאמן אנטוניו קונטה, שהיה מאמנו גם בקבוצה ממילאנו, החלוץ הבלגי לא רק שפתח בהרכב לראשונה העונה, אלא גם כבש שער אחד ובישל שניים נוספים, בהופעה שיכולה לשים אותו בחזרה על הדרך הנכונה לפסגת הכדורגל העולמי.

רומלו לוקאקו חוגג עם חביצ'ה קברצחליה. Enrico Locci, GettyImages
יחגגו עוד הרבה שערים יחד. רומלו לוקאקו, חביצ'ה קברצחליה/GettyImages, Enrico Locci

הניצחון המוחץ על קליארי היה תצוגת יכולת מרשימה של הנאפוליטנים, שהיו זקוקים לתחושת ניצחון לאחר עונת 2023/24 המאכזבת. עם השער והבישולים, לוקאקו לא רק עזר לקבוצתו להשיג שלושה ניצחונות רצופים בליגה, אלא גם הפיח מחדש את התקווה שהקבוצה תצליח לשחזר את ההצלחה מעונת 2022/23.

גם מאמן הקבוצה, אנטוניו קונטה, לא חסך בשבחים כלפי החלוץ החדש שלו ואמר: "רציתי את רומלו בכל תחנה בקריירה שלי". עוד הוא אמר כי לוקאקו "הוא שחקן מצוין וחזק פיזית, ויש לו חשיבות רבה עבורנו. הכימיה שלו עם חביצ'ה קברצחליה טובה, למרות שהוא עדיין לא בכושרו האידיאלי".

בתקשורת האיטלקית גם כן לא חסכו במחמאות. ב"סקיי ספורט" ציינו כי לוקאקו השפיע מהרגע הראשון, והראה שלמרות שהוא לא בכושר הטוב ביותר, הוא מסוגל להוביל את הקבוצה. ב"גזאטה דלו ספורט" הדגישו את הדומיננטיות שלו ברחבה ואת הכימיה המרשימה עם קברצחליה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו. Enrico Locci, GettyImages
יחזיר את נאפולי לצמרת הליגה האיטלקית? לוקאקו/GettyImages, Enrico Locci

נאפולי, עם ניצחון נוסף, ממוקמת אחרי ארבעה משחקים בראש הטבלה של הסרייה A עם 9 נקודות ושלושה ניצחונות רצופים. הקבוצה "נהנתה" מהיתרון של היעדרות מאירופה, מה שמספק לה יתרון משמעותי לקראת המשחק הקרוב נגד יובנטוס - אחד המשחקים המסקרנים של העונה.

לוקאקו, שנראה היה אומלל בחלקים גדולים מהעונה שעברה, חזר להראות את האיכויות האמיתיות שלו במשחק הזה. כאשר כבש את שערו השני העונה וסיפק בישולים נהדרים לשערים של ג'ובאני די לורנצו וחביצ'ה קברצחליה.

האם לוקאקו יוכל להמשיך בקצב הזה ולשחזר את ההצלחה מהעונה הגדולה עם אינטר? רק הזמן יגיד, אבל מה שברור הוא שאחרי קיץ קשה, החלוץ הבלגי חזר עם רגל ימין, ונראה שהוא מוכן להוביל את נאפולי לצמרת הליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully