וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופטים איבדו שליטה, טיילור פיזר צהובים כמו קונפטי"

שיאי הכרטיסים במחזור האחרון בפרמיירליג עוררו ביקורת קשה מצד שופט עבר בכיר: "גרם לי להתפתל, זה לא מתקבל על הדעת"

תקציר: בורנמות' - צ'לסי 1:0/ספורט1

כמות הכרטיסים הגבוהה ביותר אי פעם למחזור פרמיירליג נרשמה ביומיים האחרונים, והביקורות - המתבקשות, יש לומר - לא איחרו לבוא. 65 כרטיסים נשלפו ב-10 משחקי הליגה האנגלית הבכירה בסך הכל, מתוכם אדום אחד, כשהשיא הקודם עמד על 59. מי שגינה את התופעה, בין היתר, הוא שופט העבר קית' האקט שגם כיהן בעברו כראש ארגון השופטים.

"זה כאילו השופטים איבדו שליטה, זה גורם לי להתפתל. סוף השבוע האחרון היה רע מאוד לפרמיירליג וארגון השופטים חייב לקיים פגישה דחופה בנושא. כמות הכרטיסים הזו בלתי מתקבלת על הדעת", כתב האקט בטור ל"טלגרף" בו ביקר את הירידה בסטנדרטים בקרב אנשי המשרוקית.

"השיפוט בפרמיירליג נהיה מגיב ולא יוזם. ממעיטים בערך של כרטיסים צהובים, בעוד כמה שבועות שחקנים לא יוכלו לשחק בגלל זה. אנתוני טיילור פיזר צהובים כמו קונפטי", הוסיף האקט בביקורת על השופט הבינלאומי הבכיר, שקבע במשחק בין צ'לסי לבורנמות' בשבת את שיא הכרטיסים הצהובים למשחק אחד בתולדות הפרמיירליג - 14.

השופט ג'ארד גילט מוציא כרטיס צהוב לשוער טוטנהאם גוליילמו ויקאריו. Alex Pantling, GettyImages
השופט ג'ארד גילט מוציא כרטיס צהוב לשוער טוטנהאם גוליילמו ויקאריו/GettyImages, Alex Pantling

כמו כן המליץ האקט לשופטים לנקוט בגישה הדרגתית כדי לתת מענה למחאות מצד שחקנים על שריקות ולבזבוזי זמן, שתי הפרות שבגינן נשלפים הרבה כרטיסים צהובים באנגליה, במידה מסוימת של צדק לאור היותן תופעות הפוגעות במשחק. לטענתו של שופט העבר, יש להזהיר את השחקנים תחילה באופן פרטי דרך הקפטנים ולאחר מכן ברמה הקבוצתית, ולחתור לתקשורת טובה יותר בין ארגון השופטים למאמנים והשחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • שופטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully