וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן חתם במלבורן סיטי: "יוסיף לנו מימד חדש לקבוצה"

אקס מכבי תל אביב מצטרף לקבוצה האוסטרלית עד תום העונה: "כששמעתי על ההזדמנות, לא היססתי". המנהל המקצועי החמיא: "תוספת נהדרת לסגל"

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא לאוסטרליה/יניב טוכמן, קובי אליהו

אחרי קיץ מורכב ותקופה לא פשוטה במכבי תל אביב, חתם היום (שני) יונתן כהן במלבורן סיטי, השייכת לסיטי גרופ שספינת הדגל שלה היא מנצ'סטר סיטי, עד תום העונה.

"כששמעתי על ההזדמנות הזו, לא היססתי", אמר כהן לאחר החתימה. "זה מועדון עם מסורת של הצלחה ואני משוכנע שאוכל להביא את הניסיון והאיכויות שלי כדי לעזור להמשיך בכך. אני נרגש לשחק מול הקהל ולתרום לקבוצה המלהיבה הזו".

המנהל המקצועי מייקל פטרילו, שצירף היום גם את אקס הקבוצה נתניאל אטקינסון, אמר: "אלה שתי עסקאות עליהן עבדנו כבר תקופה ארוכה. היכולת של יונתן להשפיע על משחקים עם היצירתיות שלו, ראיית המשחק ויכולות הכיבוש שלו מוסיפה מימד נוסף לקבוצה שלנו. אנחנו מאמינים שהוא יהיה תוספת נהדרת לסגל שלנו".

שחקן מלבורן סיטי יונתן כהן. האתר הרשמי של מלבורן סיטי, אתר רשמי
שחקן מלבורן סיטי יונתן כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלבורן סיטי

לפני ההמראה לאוסטרליה נשאל כהן על ההצעות מישראל ועזיבתו את מכבי תל אביב: "דיברתי עם כמה קבוצות והייתה התעניינות, אבל לקחתי החלטה אמיצה ואני מאושר ממנה. גדלתי במכבי תל אביב ואני מכיר את המקום הזה הכי טוב בעולם, אבל לא היה מה שציפיתי ואני לא מאשים אף אחד, אלא רק את עצמי. אני יוצא עכשיו לאתגר חדש ורוצה לשים את הדברים השליליים מאחורי".

קצת יותר מחודש נותר עד פתיחת עונת 2024/25 בליגה האוסטרלית. הופעת הבכורה של כהן צפויה להיות ב-26 באוקטובר, בדרבי מול מלבורן ויקטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully