וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהואל מפעיל לחץ על ורוצלב לשחררו. במכבי חיפה אופטימיים

16.9.2024 / 8:06

הירוקים שיפרו את ההצעה ועל פי גורמים במועדון העמידו אותה על כ-1.8 מיליון יורו בתוספת בונוסים. הספרדי דורש להגיע לישראל

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה במירוץ נגד השעון לחזק את הקבוצה עד שחלון ההעברות בישראל ייסגר ביום רביעי בערב. אחרי שקסנדר סברינה חתם אתמול (ראשון) ל-3 שנים, הירוקים שוב מנסים לרכוש את מתיאס נהואל וגם מעוניינים בחלוץ זר נוסף.

הירוקים העלו את ההצעה לוורוצלב, כאשר גורמים במועדון סיפרו שההצעה עומדת על כ-1.8 מיליון יורו וכוללת גם בונוסים שהפולנים יקבלו במקרה של הצלחות. הספרדי עצמו נחוש להגיע לחיפה ולפי המסרים שנשלחו לאנשי הקבוצה, הוא מפעיל לחץ על ורוצלב למכור אותו ולהשלים את העסקה - מה שגורם לאופטימיות בחיפה שאחרי קיץ של חיזורים ארוכים אחרי שחקן הכנף, הוא אכן יגיע.


בנוסף, הירוקים נחושים למצוא חלוץ שיסכם את תנאיו במהירות וינחת בישראל. אם בחיפה לא יצליחו להשלים את אחת מהעסקות שעל הפרק, הם יפנו לגזרה הישראלי. גיא מלמד הוא המועמד המוביל וגם קייס גאנם הוזכר.

מתיאס נהואל במדי אוביידו. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
אלוף אירופה ב-2015. נהואל/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully