וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמו ייעדר 4-5 שבועות, מחמאות גדולות לימאל ופליק

הקשר המצטיין נפצע בשריר הירך האחורי מול ג'ירונה. מיצ'ל: "לאמין יכול להגיע לרמה של מסי". בתקשורת פרגנו למאמן שפתח בצורה מושלמת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

פתיחת העונה המושלמת של ברצלונה נמשכה אתמול (ראשון), עם 1:4 מרשים במיוחד על ג'ירונה. לאמין ימאל שוב גנב את ההצגה, עם צמד שגרם גם למאמן היריבה מיצ'ל להתמוגג. "הוא שחקן שעושה את ההבדל", אמר. "מבחינתי הוא כבר אחד הטובים בעולם, והוא רק בן 17. אחרי מסי היה קשה להאמין שמישהו נוסף עשוי להגיע לרמה שלו, אבל לאמין יכול לעשות זאת".

עם כל הכבוד לילד הפלא, בספרד עוסקים הבוקר בעיקר באדריכל פתיחת העונה המושלמת - האנזי פליק. הגרמני אולי לא היה בראש רשימת המועמדים להחליף את צ'אבי, אך בינתיים עושה רושם שהבחירה של ז'ואן לאפורטה היתה בינגו. פליק ניצח את כל חמשת משחקיו הראשונים, אך הוא עדיין רחוק מהפתיחה הטובה ביותר במאה ה-21 - היא היתה שייכת לטאטה מרטינו, שניצח את כל עשרת משחקיו הראשונים בתפקיד (שמונה בליגה, שניים בליגת האלופות).

"צריך לזכור שלטאטה היה את מסי, וגם את ניימאר, אינייסטה, צ'אבי, פיקה ובוסקסט", נכתב ב"מארקה". "פליק עושה זאת עם סגל חסר, ועם חדות של מנתח. החיסורים כלל לא משפיעים על ההופעה של הקבוצה. הוא מוציא את המקסימום משחקנים כמו פדרי וראפיניה, שהיו מתחת לציפיות בעונה שעברה".

מאמן ברצלונה האנזי פליק. Pedro Salado, GettyImages
הכל עובד. פליק/GettyImages, Pedro Salado

כדאי גם לזכור שלמרות הפתיחה ההיסטורית ב-2013/14, טאטה מרטינו סיים את העונה ההיא ללא אליפות או זכייה בליגת האלופות. מי שבכל זאת מפנטז על השוואת השיא, חמשת המשחקים הקרובים של ברצלונה יהיו מול מונאקו, ויאריאל, חטאפה, אוסאסונה ויאנג בויז.

"המשימה של פליק היא לשלוט באופוריה בתוך חדר ההלבשה, כדי להימנע משאננות, אבל מחוצה לו זו משימה כמעט בלתי אפשרית", כתב סרג'י קאפדבילה ב"ספורט". "זו הסיבה שז'ואן לאפורטה בחר בו - הוא רגיל להתמודד עם אגואים גדולים ותקשורת ויודע כיצד להתנתק מרגשות. זו עדיין לא ברצלונה 2.0 של פפ גווארדיולה. אסור לשכוח שטאטה מרטינו פתח עם 8 מ-8 וארנסטו ואלוורדה עם 7 מ-7 בליגה, אבל התחושות במועדון טובות מאוד. הכל הולך חלק כרגע".

אבל לא הכל ורוד בברצלונה. דני אולמו נפצע אמש בשריר הירך האחורי וירד לספסל. הקשר שפתח נהדר את דרכו במועדון עבר סדרה של בדיקות ולפי הודעה רשמית של המועדון ייעדר 4-5 שבועות. עדיין לא ברור האם יהיה כשיר לקלאסיקו שייערך לקראת סוף אוקטובר. בכך, הצטרף אולמו לרשימת הפצועים שכוללת כרגע את גאבי, מארק ברנאל, אנדראס כריסטנסן, פרנקי דה יונג, רונאלד אראוחו ופרמין לופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully