וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של ארסנל הושלם: "הופעה של קבוצה שזכתה בתארים"

גארי נוויל טען שה-0:1 על טוטנהאם ללא רייס ואודגור מוכיח שהתותחנים בנויים למאבק: "כמו שקלופ התחרה עם פפ, ולבסוף הקדים אותו"

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל צלחה אמש (ראשון) עוד מבחן לא פשוט, כשניצחה את טוטנהאם 0:1 בדרבי של צפון לונדון אף שחסרה את שני שחקניה החשובים ביותר במרכז המגרש, דקלן רייס ומרטין אודגור. גארי נוויל טוען כי מדובר בהצהרת כוונות של קבוצה שמתכוונת ללכת עד הסוף, לא פחות.

"בלי שניים מהשחקנים הכי טובים שלהם, הם הציגו הגנה חזקה מאוד שטוטנהאם לא ידעה כיצד לשבור", ניתח שחקן העבר. "זו היתה הופעה קבוצתית של קבוצה בוגרת, מנוסה, שזכתה בתארים. מיקל ארטטה עדיין לא זכה בתואר בארסנל, אבל זו היתה הופעה מרשימה מאוד".

לפי נוויל, מדובר בהוכחה נוספת למהפך שעברו התותחנים תחת הספרדי - מהפך שאולי יסתיים, סוף סוף, באליפות: "ביקרנו אותם כל כך הרבה ב-10-12 השנים האחרונות, כשאפשרו לכל הקבוצות לכבוש מולם. הפעם זה הפוך. זו קבוצה מאוד, מאוד חזקה. זו לא קבוצה של מנצ'סטר סיטי, אבל זו מתחילה להזכיר ארסנל שמשלבת את ג'ורג' גרהאם וארסן ונגר".

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
ארסנל הנוכחית מזכירה ימים יפים/רויטרס

"אני מאוד אוהב את ארסנל הזו", אמר נוויל, שסופר את השעות עד הקרב הגדול בין ארסנל וסיטי בשבוע הבא. "זה קצת כמו שיורגן קלופ רדף אחרי פפ גווארדיולה כמה שנים ולבסוף הקדים אותו. כך זה מרגיש - ארסנל על הכתף של סיטי. אין ספק שמדובר במתחרה אמיתית על האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקי המחזור החמישי באנגליה:

ווסטהאם - צ'לסי
אסטון וילה - וולבס
פולהאם - ניוקאסל
לסטר סיטי - אברטון
ליברפול - בורנמות'

סאות'המפטון - איפסוויץ'
טוטנהאם - ברנטפורד
קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד
ברייטון - נוטינגהאם פורסט
מנצ'סטר סיטי - ארסנל

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully