וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש על מי להישען: המשחק שהוכיח - ליצחקי יש עם מי לצאת לקרב

16.9.2024 / 6:32

בית"ר ירושלים העבירה קיץ של טירוף ויציאה מפרופורציות. אחרי הטוויסט בהפסד לטבריה, הבינו במועדון את המציאות עם צניעות, הקרבה וירדן שועה אחד כדי להשיג שלוש נקודות נגד נתניה. ומה אמרו יצחקי ומורוזוב בחדר ההלבשה?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

בית"ר ירושלים הגיעה אתמול (ראשון) לעונה הזאת. הניצחונות בגביע הטוטו יצרו פנטזיה, בשני המחזורים הראשונים בליגה הקבוצה התקשתה לעמוד בלחץ, אך אתמול, דווקא עם הגב לקיר, ב-10 שחקנים, כשהקהל דחף עוד יותר מהרגיל, שחקני הקבוצה הביאו אופי והראו שלברק יצחקי יש עם מי לצאת לקרב הזה.

יצחקי מאמן בתחילת דרכו, הוא לומד ממשחק למשחק דברים חדשים - על עצמו, על הקבוצה הזאת ועל יכולת התמודדות שלה בליגה העונה. אתמול הוא גם דייק בחילופים ובטיימינג שלהם, כאשר בדרבי הירושלמי בטוטו ואמש הוא מבין מה הוא יכול להפיק ממשחקי מעבר כשצריך. בסיום אמר יצחקי לשחקניו כי "אני גאה בכם, זה לא היה פשוט בסיטואציה שהגענו ובסיטואציה שנקלענו אליה לסיים את המשחק הזה עם שער נקי". גם גריגורי מורוזוב ביקש את זכות הדיבור, התנצל בפני השחקנים על ההרחקה והוסיף: "נתתם את כל הלב כדי לשמור על הניצחון, אם אני אשחק פעם בעשרה שחקנים אני אתן את הכל בדיוק כמוכם, אנחנו קבוצה אמיתית".

השמחה הגדולה באה בעקבות הרבה לחץ שהיה בבית"ר לפני המשחק. לאחר ההפסד לטבריה וכשלפניה שני משחקי חוץ רצופים נגד מכבי חיפה ובני ריינה, בקבוצה הרגישו שזה משחק שחייבים לנצח כדי להימנע מהידרדרות. שחקנים הודו בסיום כי "דיברנו על זה השבוע בינינו - כשמסתכלים על משחקים נגד נתניה, מכבי חיפה וריינה, המשחק עם הסיכויים הכי גדולים לנצח זה נתניה ואסור היה לרדת בלי שלוש הנקודות".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה. ברני ארדוב
"אסור היה לרדת בלי שלוש הנקודות"/ברני ארדוב

ז'אן מרסלן היה הטוב בהגנה כשגם אורי דהן נתן משחק מצוין, לי-און מזרחי נכנס היטב לאגף שמאל וזכה למחמאות כשגם זוהר זסנו סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בבירה. ההתעלות הזאת של שחקני ההגנה נותנת לברק יצחקי המון אופטימיות לקראת ההמשך, במיוחד עם החזרה של איסמעילה סורו שיוסיף את המימד ההגנתי בקישור.

ומה נגיד על ירדן שועה? איך שלא מסובבים את זה, בסגל הנוכחי בית"ר ירושלים תלויה בו. אפשר להבין כל צוות מקצועי שחושב שצריך להתחיל ולבנות סגל בלעדיו, קשה מאוד לראות אותו במשחקים שהוא מחליט להוריד הילוך וללכת על המגרש, ההתנהלות שלו לעתים מגרדת בנשמה של כל איש מקצוע שמכבד את עצמו. אך כשהוא בטוב, הוא השחקן המוכשר בארץ, מייצר שערים מכלום, כזה שבבית"ר אין מישהו שמתקרב לאיכויות שלו כדי למשוך את הקבוצה קדימה. כשטימו מוזי רצה לרוץ בין הבלמים הוא החליט עבורו שיעקוף את הבלם וירוץ לרחוק כדי להבקיע, החליט לפניו היכן יעמוד בדרך לגול.

וכל זה בא אמש עם עבודה על המגרש, בעיקר ב-10 שחקנים. שועה עשה תנועה לעומק עם ובלי הכדור בהתקפה, שיחק עם הגב כחלוץ, סיפק יציאות חכמות למעברים - הביא את כל החבילה. בצד של שועה תמיד יגידו שזה מה שקורה כשנותנים לו להרגיש טוב ובמקום טבעי, בבית"ר תמיד יהיה מי שיגיד שזה בגלל הירידה לספסל, הלופ הזה יימשך כל עוד שועה חלק מבית"ר. מה שמצחיק הוא שבפעם הקודמת הכוכב היה מתוסכל מלשחק כחלוץ. אם רק היה מבין כמה יעיל הוא כשחק התקפה עם הגב לשער, כשיש אפשרות למעברים עם שני קיצוניים מהירים, וגם יאפשר לו להוסף נדבכים נוספים ורב גוניות בתפקוד שלו - הדרך לחלום הגדול ולכסף הגדול תהיה קצרה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ירדן שועה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר תלויה בו. שועה/ברני ארדוב

כעת בית"ר תנסה להתחזק לפחות בשחקן אחד עד לתום החלון, זר או ישראלי, ואם מכבי תל אביב תשחרר את אבישי כהן הוא עדיין יהיה על הפרק. אלמוג כהן יציג היום בפני ההנהלה את האפשרויות ומכאן אפשר יהיה לדעת איך ועם מי להתקדם. יש לציין כי אם בית"ר תצרף זר שישי היא תיאלץ לוותר על מענק בסך מיליון שקל עבור חמישה זרים, כך שהעלות של שחקן זר תגיע לקרוב ל-2 מיליון שקל עבור המועדון.

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully