וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיפוק הכי גדול מאז ששיחקתי": רובי קין החמיא לקשר מכבי תל אביב

מאמן הצהובים סיפר לשוער העבר דייויד סימן על תרומתו לשיפור ההתקפי של דור פרץ. על העתיד: "אחזור לאמן בקרוב, אני ממש אוהב את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

רובי קין נהנה מהחופשה שלו אחרי הזכייה באליפות ובגביע הטוטו עם מכבי תל אביב, אבל לא מסתיר את רצונו לחזור לאמן בקרוב. בריאיון לפודקאסט של דייויד סימן, שוער העבר האגדי של ארסנל ונבחרת אנגליה, גילה האירי: "היו לי כמה הצעות. אני רוצה לצאת שוב לאמן בחוץ, אחרי הניסיון המוצלח שהיה לי בתל אביב, שם התמזל מזלי לזכות בדאבל בעונה הראשונה שלי כמאמן ראשי. אני רק זקוק לעוד קצת זמן לצד המשפחה שלי".

המאמן, שנקשר לפני כשבועיים לקבוצה היוונית אסטרס טריפוליס שהחתימה בסופו של דבר את קלוד מאקללה, המשיך: "עשיתי כמה ריאיונות עבודה, שום דבר לא היה מושך מדי, אבל אני בטוח אחזור בקרוב כי אני ממש אוהב את זה. אני אוהב לעזור לשחקנים צעירים ולהחזיר קצת מעצמי".

הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עם רובי קין וצלחת האליפות לעונת 2023/24. אריאל שלום
"ניסיון מוצלח בתל אביב". רובי קין עם מיטש גולדהאר וצלחת האליפות/אריאל שלום

כאשר נשאל על התחושה בשיפור שחקנים, רובי קין התייחס לדור פרץ: "לדוגמה, היה לנו קשר בעונה שעברה, מספר 8, שחקן רחבה לרחבה שהשיא שלו היה תשעה שערים בעונה. אצלנו הוא כבש 20 שערים (טעות במקור - כבש 19 בכל המסגרות). אני לא אומר שזה רק בזכותי, אבל הראינו לו דברים וקידמנו אותו. כשאתה רואה שחקן עושה כזו התקדמות, זה מספק. זה הדבר הכי קרוב לתחושה שלך כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully