וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשת בשיא- נגה כורם סיימה את אליפות העולם באופני אנדורו במקום השביעי

אם לפרוש- אז עם הרבה כבוד. רוכבת אופני ההרים הישראלית נגה כורם מסיימת את אליפות העולם הראשונה אי פעם באנדורו במקום השביעי הכללי

נגה כורם. Sven Martin Photography,
נגה כורם/Sven Martin Photography

נגה כורם יצאה הבוקר אל מסלול אליפות העולם בעיירה קאנזיי באיטליה, כאשר לפניה חמישה סטייג'ים (מקטעי רכיבה) לאורך 42 ק"מ, שכללו 1200 מטרים של טיפוס מצטבר ו 2818 מטרים ירידה. מזג האויר הוסיף נופך ייחודי לאירוע, כאשר יומיים של שלג כיסו את מסלול התחרות בשמיכה לבנה. למזלם של המתחרים הצליחו המארגנים לפנות את השלג מהמסלול טרם תחילת התחרות, אך רכיבה הייתה ברובה באיזורים מושלגים.

כבר בהתחלה התחילו התקלות כאשר עשר שניות מהזינוק התהפכה כורם והפסידה זמן יקר. אף על פי כן חזרה מהירה שלה לאופניים הביאה אותה לסיים במקום החמישי. הסטייג' השני היה קצר מקודמו ואותו סיימה כורם ללא נפילות ואחרי שני המקטעים הראשונים הייתה ממוקמת במקום חמישי כללי, פחות מדקה במצטבר ממובילת התחרות. סטייג' שלישי עמוס פיתולים ועליות נתן את אותותיו בכורם, שהפסידה בו זמן יקר וסיימה שמינית וכך גם בסטייג' הרביעי. בשלב זה הייתה כורם ממוקמת במקום השביעי הכללי, כאשר היא מקדימה בשניה אחת בלבד את המקום השמיני.

בשלב זה פתחה כורם מבערים וסיימה את הסטייג' האחרון במקום הרביעי, המצויין ומבטיחה את מקומה במקום השביעי הכללי באליפות העולם.

"לאורך המסלול שמעתי כל הזמן צעקות עידוד הן בעברית והן מהקהל המקומי שמילא את המסלול", סיפרה כורם בסיום. "כל הנבחרת רכבה עם סמל החטופים והנפנו בסוף את דגל ישראל במטרה להביא לקידמת הבמה את הנושאים הכל כך משמעותיים האלה והכאב הגדול שאנחנו חווים כל יום בארץ. אני שמחה שהצלחנו להביא את הנושאים האלה לידי ביטוי כאן, על הבמה המכובדת הזו ובהמשך גם בשידורי התחרות בחו"ל. כמובן שמאוד קיוויתי להביא הישג עוד יותר גדול, אבל כאלה אנחנו, המתחרים והמתחרות בענף, תחרותיים עד הרגע האחרון".

שני ישראלים נוספים השתתפו בתחרות, שניהם מתחרים בדרך כלל בקטגוריית ה U23 (עד גיל 23), אבל באליפות העולם התחרו בקטגוריית העילית והגיעו להישגים מרשימים. אלעד שפנאוף סיים במקום ה 77 ועומר הוטמן במקום ה 81.

אליפות העולם באופני אנדורו נערכת לראשונה אי פעם, לאחר שהענף נכנס באופן רישמי תחת איגוד האופניים הבין לאומי (UCI). עד עתה נערך רק סבב גביע העולם, שכלל סדרת מרוצים עם ניקוד שנתי מצטבר. בשיאה כבשה כורם את המקום השני בדירוג העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully