וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי עצירים: ימאל נוצץ וברצלונה מתחילה לחלום על אליפות

המספרים של נער הפלא מדהימים ופליק עומד על פתיחת קדנציה נדירה, שבעבר הסתיימה בתארים: "גאה בקבוצה". אולמו ייעדר במונאקו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

ברצלונה ממשיכה להיות בלתי עצירה בפתיחתה של עונת 2024/25 בליגה הספרדית. הניצחון המוחץ 1:4 על ג'ירונה הערב (ראשון) במסגרת המחזור החמישילא רק השאיר אותה מושלמת, אלא גם המשיך לבסס אותה כמועמדת לאליפות תוך תצוגה התקפית אדירה נוספת.

זה היה "פסטיבל נקמה", כמו שכתבו בתקשורת הקטלאנית אחרי סגירת החשבון של בארסה עם יריבתה העירונית שהביסה אותה פעמיים 2:4 במפגשי העונה שעברה. זו פתיחת העונה הטובה ביותר של הבלאוגרנה מאז עונת 2017/18, עם 17 שערים בחמישה משחקים, כשהמאזן המושלם בשלב הזה מעודד במיוחד: ברצלונה זכתה באליפות בשש משבע העונות האחרונות שנפתחו עם חמישה ניצחונות רצופים, למעט 2013/14 שבה איבדה את התואר לאתלטיקו מדריד.

האנזי פליק הצטרף לרשימה אקסקלוסיבית של שלושה מאמנים שהחלו קדנציה במועדון עם חמישה ניצחונות ו-17 שערים לפחות. קדמו לו טאטה מרטינו וארנסטו ואלוורדה, שנהנו שניהם מהשפעתו של ליאו מסי.

מאמן ברצלונה האנזי פליק. Pedro Salado, GettyImages
מעטים פתחו בצורה כל כך מוצלחת בברצלונה. פליק/GettyImages, Pedro Salado

ואם כבר הזכרנו את מסי, הרי שהכוכב הגדול של הניצחון היום היה מי שמקווה להפוך ליורשו המיוחל של מלך שערי המועדון בכל הזמנים. לאמין ימאל ניפק מפגן מסנוור נוסף של הכישרון העילאי שלו וכבש צמד שני בקריירה, הראשון במשחק חוץ בליגה, ובגיל 17 ו-64 ימים בלבד יש לו כבר 13 שערים ו-21 בישולים בשקלול משחקי הקבוצה והנבחרת.

העונה סופר נער הפלא שלושה כיבושים וארבעה בישולים, שמציבים אותו רק מאחורי ארלינג הולאנד במעורבות בשערים בחמש הליגות הבכירות, כששחקנים כמו הארי קיין, חברו לקבוצה רוברט לבנדובסקי ומוחמד סלאח נמצאים מאחוריו בטבלה הזו כרגע. "חזרה מפגרת נבחרות תמיד קשה, אבל היום היינו טובים מאוד. המפתח הוא שאנחנו ישירים, כשאנחנו מחזירים לעצמנו את הכדור אנחנו חושבים רק על לכבוש", סיפר ימאל.

"לאמין בדרך כלל נותן את המסירה האחרונה, אבל אני שמח שהוא כבש היום", אמר פליק במסיבת העיתונאים על הכוכב הצעיר. "כבר במשחקים הראשונים אפשר לראות את מה שאנחנו עובדים עליו, יש לנו ביטחון עם הכדור ומספיק איכות. היינו יכולים לכבוש עוד שניים או שלושה שערים. אני גאה בהכל, בקבוצה כולה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
לאמין ימאל שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
כישרון עילאי. ימאל/רויטרס

הדאגה היחידה מגיעה מכיוונו של דני אולמו. הקשר שהצטרף בקיץ שוב מצא את הרשת והפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של ברצלונה שמבקיע בכל שלוש ההופעות הראשונות שלו בקבוצה, אחרי חריסטו סטויצ'קוב, זלאטן איברהימוביץ' וססק פברגאס, אבל הוחלף בדקה ה-61 כשהרגיש כאבים בשריר הירך האחורי.

אולמו הגיב בסימן חיובי כשנשאל על מצבו, אך כן קיים ספק לגבי שיתופו במשחק ליגת האלופות נגד מונאקו ביום חמישי. פליק אמר עליו: "נחכה לראות מה איתו, אני מקווה שזה לא רציני, אנחנו לא בטוחים ואני לא יכול לומר דבר לגבי זה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully