וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: הישראלים החמיצו הזדמנות לתוצאה גדולה

קוגוט ואיינהורן היו קרובים לתוצאת טופ 10 היסטורית, אבל פספסו אותה במטרים האחרונים במרוץ בבלגיה וסיימו במקומות 21 ו-23 בהתאמה

מחוץ לקווים, 15.9/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הופעה מרשימה של הרוכבים הישראלים עודד קוגוט ואיתמר איינהורן באליפות אירופה הסתיימה בתחושה של החמצה, לאחר שהתוצאה ההיסטורית עליה חלמו הייתה כבר בהישג יד, אבל חמקה במאות המטרים האחרונים.

כמה קילומטרים לסיום המירוץ בן 223 הקילומטרים בבלגיה, מצאו את עצמם צמד הישראלים במצב נדיר: שני ספרינטרים בדרך לסיום שטוח התפור בדיוק ליכולותיהם. העובדה שהיו בעמדה כה איכותית הייתה תוצאה ישירה של איכות ההופעה שלהם במירוץ. הנבחרת הישראלית זינקה לראשונה אי פעם עם ארבעה רוכבים וכל הארבעה הצליחו לשרוד את הפיצוחים הראשונים כאשר הפלוטון הגיע למקטעי האבנים.

אבל כאשר גיא שגיב ורותם טנא (תקר באופניים) נשרו, היו אלו צמד הספרינטרים של "ישראל פרמייר טק" שהתמודדו בהצלחה עם הקצב שהלך והתגבר, במיוחד קוגוט שניפק רכיבה אגרסיבית והיה פעיל בסגירת נסיונות בריחה בהובלתו של אלוף העולם, ההולנדי מתאו ואן דר פול.

כאשר הפלוטון התקרב לקו הסיום, הצליחו שני הישראלים לעלות קרוב לקדמת הפלוטון ולהעניק לעצמם הזדמנות בספרינט בתקווה שיצליחו להשיג תוצאת טופ 10 היסטורית. איינהורן נראה כמי שנמצא בעמדה הטובה ביותר כקילומטר לסיום, אבל 600 מטר מהקו הנתיב נחסם על ידי כמה רוכבים וניתן היה לראות בבירור את התסכול של הישראלי כאשר חבט באכזבה על כידון האופניים שלו.

איתמר איינהורן, ישראל פרמייר טק. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
איתמר איינהורן, ישראל פרמייר טק/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

קוגוט סיים במקום ה-21 ואיינהורן שני מקומות אחריו, תוצאה מכובדת במירוץ כה יוקרתי, אבל ללא ספק, לאור היכולת הטובה של הישראלים - הם החמיצו תוצאה טובה בהרבה. השניים חצו את קו הסיום בזמן זהה למנצח ואלוף אירופה החדש, טים מקלייר הבלגי.

בסיום, תגובותיהם היו שילוב של גאווה ותסכול ואנחת רווחה על שניצלו בעור שיניהם מהתרסקות בחלקו האחרון של המירוץ: "אחרי 223 קילומטר בבמהירות של 47 קמ"ש, זה נגמר בכך ש'חתכו' אותי במהלך ספרינט הסיום וגם נפלה לי השרשרת", אמר איינהורן.

עוד השתתפה היום באליפות תמר בצלאל במקצה הג'וניור נשים. בצלאל פתחה את המירוץ מצויין והתמקמה בקדמת הפלטון, אך הייתה מעורבת בנפילה בערך אחרי מחצית התחרות. היא הצליחה לחזור ולעלות על האופניים ולהתמקם שוב בפלטון.

על אף רכיבה מצויינת שלה, היא נחסמה מאחור בהתמקמות לפיניש והייתה חלק מהתרסקות המונית 200 מטר לפני קו הסיום, שמנעה ממנו לסיים את המירוץ במיקום גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully