וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'יק הבטיח כי יתחרה בלוס אנג'לס 2028: "האמונה היא מעל ההגיון"

15.9.2024 / 18:42

המדליסט האולימפי מטוקיו ופריז רוצה להמשיך למשחקים הבאים: "תמיד שואלים אותי למה הג'ודו כל כך מצליח במדינה ואני אומר שזה בגלל שאנחנו עם של לוחמים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

פיטר פלצ'יק ערך הערב (ראשון) אירוע בשיתוף האנשים הקרובים אליו לסיכום קמפיין פריז 2024 ולציון המדליה האולימפית הראשונה שלו. פלצ'יק הבטיח כי הוא יתחרה בלוס אנג'לס 2028. פלצ'יק סיפר: "לאורך כל הקריירה בניתי לי את המשפט: 'האמונה היא מעל ההגיון'. החמצתי את אולימפיאדת ריו ושאלתי את עצמי האם יום אחד גם אני אוכל להיות שם. בזכות השנה ההיא ב-2016, סללתי לי את הדרך למעלה. הרגשתי שנולדתי מחדש ב-2016. נולד פיטר החדש. קברתי מאחור דברים אחרים ויצאתי לדרך חדשה. ניתקתי בראש מחשבה כלכלית. אמרתי לעצמי שאני כמו כריסטיאנו רונאלדו. שאני לא אחשוב שאין לי כסף ולא אחשוב איך אני מסתדר. אנשים תרמו בעבר כסף כדי שאוכל לעבור ניתוח. בתקופות הקשות לפני 2016 הייתי מפסיד המון ואז נולדה דרך חדשה".

פלצ'יק סיפר על אולימפיאדת טוקיו בה לא הצליח בתחרות האישית: "בטוקיו נכשלתי ברמה האישית. לא הצלחתי לבוא לידי ביטוי וקרסתי לתוך עצמי. שכבתי על המזרן והייתי לבד. הרגשתי ריק. רציתי להתנדף מהיקום. לא רציתי להיות כי איכזבתי את כולם, אבל לתחרות הקבוצתית הגעתי אחר".

פלצ'יק הוסיף: "אחרי טוקיו, אמרתי אני הולך לעמוד על הפודיום בפריז. כבר בדרך לפריז ההרגשה שלי היתה שונה. כל מולקולה בגוף היתה מחוברת".

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי. יניב טוכמן
עדיין לא שבע ורוצה להגיע ללוס אנג'לס 2028. פלצ'יק/יניב טוכמן

על אורן סמדג'ה שהגיע עם רעייתו ליאת: "חגגנו לאורן יום הולדת. באירוע ישבתי עם ליאת אשתו של אורן וסיפרתי לה כמה היה קשה לי בטוקיו ואז תפסתי את עצמי ואמרתי על מה דיברתי כשיש לה ילד שנלחם בעזה. ואז חצי שעה אחרי זה הם קיבלו את ההודעה על נפילת עומר. האמנתי שאורן יבוא להיות איתנו בפריז והוא הביא את הערך המוסף שלו בכפולות מכופלות. תמיד שואלים אותי למה הג'ודו כל כך מצליח במדינה ואני אומר שזה בגלל שאנחנו עם של לוחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully