וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורה לכל עבר: מאמצים אחרונים במכבי חיפה לצרף שני שחקנים

15.9.2024 / 17:23

אחרי שקלאודיו פטרילה הבהיר שלא יגיע, הירוקים ישפרו את ההצעה על מתיאס נהואל וכן משוחחים עם שלושה חלוצים זרים. אם לא יוחתמו שני זרים בנוסף לסברינה, במועדון יפנו לאופציות של מלמד וגאנם

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

חלון ההעברות ייסגר ביום רביעי ובמכבי חיפה פועלים מסביב לשעון כדי לצרף שני שחקנים נוספים לסגל. בצוות המקצועי הבהירו להנהלת המועדון שמלבד קסנדר סברינה שנחת ועבר בדיקות רפואיות, יש צורך בעוד שני שחקנים - אחד בכנף והשני בעמדת החלוץ.

הירוקים הבינו כי קלאודיו פטרילה הרומני לא יגיע ומגבירים מאמצים בגזרת מתיאס נהואל. כזכור, לפני כשבוע וחצי הירוקים חזרו לאופציית הקיצוני של שלונסק ורוצלאב והעלו הילוך בניסיונות להחתימו. כעת צפויים במכבי חיפה להגדיל את ההצעה בתקווה להנחית את השחקן בכרמל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
מרוץ נגד השעון. ברק בכר/דני מרון

במקביל מנהלים הירוקים מגעים עם שלושה חלוצים זרים, אבל מבינים שיהיה כמעט בלתי אפשרי להחתים שחקן כזה אם לא יושג סיכום עם אחד המועמדים ב-48 השעות הקרובות (אלא אם יימצא שחקן חופשי), ויפנו מיידית לאופציות הישראליות כשגיא מלמד וקייס גאנם הם המועמדים המועדפים בגזרה הזו. בעוד שלגבי מלמד יש קונצנזוס שאם לא יגיע זר הוא יוכל להוות חיזוק ראוי, בנוגע לגאנם קיימים חילוקי דעות אצל חלק מאנשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully