וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מתלבטים לגבי דין דוד, יוגברו המאמצים לצירוף נהואל

12.9.2024 / 11:45

החלוץ שהרגיש כאבים בברך יהיה בסגל למשחק נגד ריינה, אבל במועדון חוששים שאם יפתח יחמיר את הפציעה. בכר מתעקש על שחקן ורוצלאב, שיקבל הצעה מחודשת

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

במכבי חיפה נשמו אתמול (רביעי) לרווחה לאחר שתוצאות צילום ה-MRI של דין דוד לא העלו ממצאים מיוחדים והשחקן יהיה בסגל למשחק בשבת נגד מכבי בני ריינה (20:00, ספורט2). דוד הרגיש כאבים קלים בברך, אך בחיפה מיהרו לשלוח אותו לצילום.

כעת השחקן והצוות מתלבטים האם נכון יהיה שהחלוץ יפתח בהרכב, או שמא הדבר יסכן אותו ויכול להחמיר את הפציעה שלו. הרגישות בעניין דוד כפולה, שכן נכון לעתה הוא החלוץ היחידי בסגל של הירוקים לאור העזיבה של פרנזי פיירו והעובדה שעומר דהן ואריק שוראנוב לא היו בתוכניות המקצועיות של בכר.

שחקן מכבי חיפה, דין דוד, מול שחקן מכבי נתניה רז מאיר. ברני ארדוב
בחיפה נזהרים איתו. דין דוד/ברני ארדוב

בינתיים, הירוקים חזרו להגביר את המאמצים בגזרת מתיאס נהואל. בכר מתעקש על השחקן שמחזיק בסעיף שחרור של 2.5 מיליון יורו והירוקים יפנו בהצעה מחודשת לקבוצתו הפולנית ורוצלאב.

נהואל בן ה-27 נולד בארגנטינה, אך התפתח ככדורגלן בספרד והתחיל את הקריירה בשורות ויאריאל, כאשר בנוסף שיחק בבטיס ובקבוצת המילואים של ברצלונה. לנהואל 41 הופעות בלה ליגה, שם לא הצליח להותיר חותם. הוא יכול לשחק הן בכנפיים והן כקשר התקפי, אבל לרוב מתופקד באגף שמאל. נהואל שיחק גם בנבחרות ספרד עד גיל 19 ו-21. קבוצות נוספות בהן עבר בקריירה הן אולימפיאקוס, טנריפה, דפורטיבו לה קורונה וריאל אוביידו.

העונה הספיק הקשר לרשום 10 הופעות בכל המסגרות, כבש שני שערים ובישל שניים - אולם בשבועות האחרונים חלה הידרדרות ביכולתו, וגם מאמן הקבוצה העיר על כך ואף אמר בתקשורת הפולנית ש"נראה שהראש שלו לא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully