וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שרי כבש וניצח את חלאילי, בישולים לנאתכו, דסה וגאנדלמן

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 23:26

23 דקות לשחקן סן ז'ילואז בהפסד 2:0 לאנטוורפן. קשר פרטיזן עם הכנה גאונית בהפסד ל-OFK, בישול נפלא למגן דינמו מוסקבה בניצחון הדרמטי וגם קשר גנט הכין. שער לאבו פאני בגביע

תקציר ה-0:2 של אנטוורפן על אוניון סן ז'ילואז, עם שער נפלא של צ'ארון שרי/ספורט1

אלי דסה רשם היום (ראשון) בישול ראשון בליגה הרוסית לעונת 2024/25, כאשר דינמו מוסקבה ניצחה 2:4 את אחמט גרוזני בדרמה ביתית במחזור השמיני. קפטן נבחרת ישראל, שלא שיחק בגלל פציעה מול בלגיה ואיטליה, פתח כרגיל בהרכב קבוצתו ובדקה ה-48 עבר שני שחקנים ומסר לקונסטנטין טיוקאבין שהבקיע את השער השני במשחק. האורחת חזרה עם שערים בדקות 54 ו-63, אבל בדקה השלישית של תוספת הזמן היה זה המחליף דניס מקארוב שהחזיר את היתרון ומחליף נוסף, הגאורגי לוקה גגנידזה, התכבד בשער הרביעי בדקה ה-99 וקידם את דינמו למקום הרביעי בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה זניט.

* מוחמד אבו פאני, שכבש את השער המצמק של ישראל מול איטליה, הבקיע שער בכורה העונה במדי פרנצווארוש, שהביסה 0:3 בחוץ את בדאפוקי מהליגה השלישית במסגרת הסיבוב השלישי בגביע ההונגרי. חלוץ הרכש סלדאניה, שהגיע מפרטיזן בלגרד, כבש בדקה הראשונה שלו במדי הקבוצה (61) ואחרי שלוש דקות אבו פאני היה על הריבאונד ונעץ את השני. סלדאניה השלים צמד בבכורה וסגר עניין בדקה ה-71.

הבישול של אלי דסה

* ענאן חלאילי שיחק 23 דקות כמחליף בהפסדה של אוניון סן ז'ילואז 2:0 לאנטוורפן במחזור השביעי בליגה הבלגית. חלאילי פגש את חברו ממכבי חיפה, צ'ארון שרי, שהבקיע בחצי יעף בדקה ה-62 את שערו השני העונה והכפיל את יתרונה של המארחת. וינסנט יאנסן, שהחמיץ פנדל במחצית הראשונה (28), כבש את הראשון (53). סן ז'ילואז, שאיבדה בצהוב שני את קווין מקאליסטר בדקה ה-60, נותרה עם תשע נקודות ובמקום ה-11 בלבד.

* עומרי גאנדלמן פתח בהרכב גנט בבית מול מכלן ובדקה ה-43 בישל את ה-0:2 כשהשאיר לנואה פאדיגה שבעט בשמאל אל הרשת בעזרת הגב של שחקן הגנה. הקשר הישראלי שוב פתח מאחורי צמד החלוצים, כשבמאזנו העונה שער אחד בליגה הבלגית ושלושה במוקדמות הקונפרנס ליג. הוא הוחלף בדקה ה-69 וקבוצתו במקום התשיעי - מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
צ'ארון שרי שחקן אנטוורפן כובש מול אוניון סן ז'ילואז. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
עוד שער יפה לאוסף. צ'ארון שרי כובש/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* ביברס נאתכו חזר להרכב פרטיזן בלגרד מול OFK בלגרד, ובדקה ה-40 קיבל כדור במרכז המגרש, הסתובב ואז שלח כדור עומק גאוני בימין לעבר הגנאי החדש איברהים זובאירו שהעלה את האורחת ל-1:2. אלא שנאתכו יצא בדקה ה-79, אחרי שש דקות OFK איזנה עם פנדל ובדקה השישית של תוספת הזמן קבע פיליפ סטוילקוביץ' 2:3 מפתיע. הפסד ראשון העונה לפרטיזן, שסיימה לפני כן בשתי תוצאות תיקו, ניצבת רק במקום השישי בליגה הסרבית ומפגרת כבר בשמונה נקודות אחרי הכוכב האדום.

* אורי גוטמן השיג נקודות בכורה בליגה הקפריסאית כמאמן פראלימני, שניצחה 0:1 בחוץ את אומוניה 29 במאי. ניב גוטליב שמר על מקומו בהרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-79 על ידי הישראלי השני בסגל, ניב פליטר. שלוש דקות לאחר מכן, בסאלה סמבו האנגלי הבקיע את שער הניצחון.

הבישול הנהדר של ביברס נאתכו

סוף פודגוראנו שחקן הראקלס עם מאמנו ארווין ואן דה לוי, תומאס ברונס נכנס במקומו. ANP, GettyImages
הוחלף בדקה ה-69. סוף פודגוראנו/GettyImages, ANP

* סוף פודגוראנו פתח כקשר שמאלי ושיחק 69 דקות בהרכב הראקלס, שסיימה ב-0:0 ביתי את משחק התחתית שלה מול אלמרה סיטי ושתיהן נותרו ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים בליגה ההולנדית. הראקלס עם שלוש נקודות ובמקום ה-16 שמוביל למבחנים.

* דני גרופר השלים 90 דקות במדי לודוגורץ, שהביסה 0:3 בחוץ את קרומובגראד וחזרה למקום השני בליגה הבולגרית. במאזנה 16 נקודות, אבל חסרים לה שני משחקים לעומת המוליכה לבסקי סופיה שמקדימה אותה בשלוש נקודות.

* יואב הופמייסטר הוחלף בדקה השביעית של תוספת הזמן, כשקורונה קיילצה ניצחה 0:2 בבית את זאגלבי לובין והתקדמה למקום ה-11 בליגה הפולנית. במאזנה תשע נקודות אחרי שמונה מחזורים.

* ליאור קאסה פתח בהרכב של גנואה עד גיל 20, שהובילה 0:3 בחוץ על קרמונזה בליגת הפרימוורה האיטלקית, אבל סיימה בסופו של דבר ב-3:3. הקשר הצעיר הוחלף בדקה ה-85.

* אביב אברהם אמור היה לפתוח בהרכב א.א.ל לימסול בדרבי החוץ מול אפולון, אבל אלימות אוהדים גרמה לדחיית המשחק במחזור השלישי בליגה הקפריסאית, לאחר שהשוטרים לא הצליחו לפנות את הקהל האורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully