וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניוס קליבלנד: "לא חשבתי פעמיים כשהגיעה ההצעה מקובאן"

העונה שעברה עליו עם מכבי תל אביב ("זה היה מאוד קשה") והדאנק על לאסור: אחרי החתימה בקובאן אנטוניוס קליבלנד בראיון ל-Baketball sphere

תקציר ממשחק ההכנה: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95/ספורט1

אחרי ששוחרר רשמית ממכבי תל אביב, אנטוניוס קליבלנד חתם בלוקומטיב קובאן. הגארד בן ה-30 רשם עונת בכורה לא רעה בכלל ביורוליג, עם ממוצעים של 5.4 נקודות ו-1.7 ריבאונדים, אבל בחר לעבור לליגת ה-VTB. בראיון לאתר Baketball sphere הוא התייחס לעונה שעברה עליו בצהוב ולשלב הבא בקריירה שלו.

באשר לבחירה שלו לעבור לקבוצה מהליגה הרוסית אמר הגארד הכישרוני: "הסוכן שלי הציג את לוקומוטיב קובאן כאופציה הראשונה. התקשרתי לפטריק מילר, שאלתי על הצוות, והוא אמר רק מילים טובות. אחר כך דיברתי עם אשתי, ולא ניהלתי משא ומתן עם אף אחד אחר. לא הייתה אפשרות אחרת. קיבלתי את ההצעה מיד".

סיטואציות מאתגרות אינן חדשות לשחקן שעבר גם בדאלאס מאבריקס מה-NBA, שכאמור העביר את העונה הקודמת עם הצהובים על קו בלגרד-תל אביב, מה לפי דבריו "חישל" אותו לקראת המשך הקריירה. "זה היה מאוד קשה, עם הרבה טיסות. עברתי הכל בעונה שעברה כך שאין תלונות מצידי", אמר בהתייחס לעונה שעברה עליו בישראל.

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
התחבר לקהל הצהוב. אנטוניוס קליבלנד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אחד המהלכים הזכורים של קליבלנד מהעונה שעברה היה במהלך סדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס, כשהוא ניסה ללכת בעוצמה לסל ולהטביע על מתיאס לסור, אלא שהכדור קפץ על הטבעת עלה השמיימה וירד ישירות לתוך הטבעת.

"זו בהחלט הייתה עבירה שלא נשרקה", סיפר השחקן: "כשהכדור היה באוויר, הסתכלתי מתחת לרשת, וחשבתי 'זה עלול להיכנס'. כשזה קרה, פשוט שמחתי שזה נכנס. אבל בהחלט רציתי את העבירה - זה היה ברור", הסביר קליבלנד את המהלך החריג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

כדורסל וגיאופוליטיקה

כאמור, קבוצות הכדורסל הרוסיות לא מורשות כרגע להשתתף ביורוליג, כאשר יש הטוענים כי לא צריך לערב את הפוליטיקה בתוך הספורט. עם זאת כמה מהן דווקא כן ישתתפו בטורניר מול קבוצות יורוקאפ ויורוליג כמו הכוכב האדום בלגרד ובשיקטאש, וקליבלנד מאמין שזהו צעד בכיוון הנכון.

בהתייחסו למצב הבעייתי אמר הגארד: "אני חושב שאנחנו צריכים להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לספורט. אני מאמין שזה מהלך בכיוון הנכון. אני חושב שקבוצות רוסיות צריכות לשחק כדורסל בינלאומי. אני לא חושב שזה הוגן להעניש שחקנים על משהו שהם לא עשו. זו רק דעתי האישית, אבל למי אכפת מה אני חושב, נכון? ככה אני מרגיש. אני מקווה שזה צעד לקראת קבוצות רוסיות שמשחקות שוב כדורסל בינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully