וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 80:90 על גלבוע/גליל: הפועל ירושלים ברבע גמר גביע ווינר

החבורה מגן נר הקשתה לפרקים ומחקה זמנית פיגור דו-ספרתי, אבל נכנעה למחצית שנייה מעולה של ג'ונסון שסיים עם 19 נקודות, מהן 16 אחרי ההפסקה

תקציר ממשחק ההכנה: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95/ספורט1

מחזיקת גביע ווינר הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) לרבע הגמר במפעל, הודות לניצחון חוץ 80:90 על הפועל גלבוע/גליל שהוא השני ברציפות שלה. הקבוצה הביתית איבדה למעשה את הסיכוי להעפיל, כשבמאזנה ניצחון ושני הפסדים, ומי שמחזיקה אצבעות היא עירוני נס ציונה שתהיה בין שמונה האחרונות אם הירושלמים יכניעו את הפועל גליל עליון ביום רביעי.

ספידי סמית' נח אצל יונתן אלון, אז ג'ארד הארפר תפס פיקוד בקו האחורי יחד עם קאדין קרינגטון. שש שלשות מ-14 ניסיונות במחצית הראשונה עזרו לאדומים מהבירה לבסס יתרון דו-ספרתי, ואחרי התקררות מסוימת בכל הנוגע לקליעה מרחוק נכנסו לעניינים שחקני הקו הקדמי, בראשם כריס ג'ונסון שתרם 16 נקודות לאחר ההפסקה, וכן גבי צ'אצ'אשווילי.

בצד השני, החבורה של שרון אברהמי הציגה מצד אחד לוחמנות וקיבלה דקות טובות מהישראלים שלה גיל בני וגור לביא, אבל מנגד הפגינה שבריריות כשאפשרה ליריבה לברוח פעם אחר פעם, גם אחרי שגלבוע/גליל הצליחה למחוק פער של 13 נקודות ברבע השלישי.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
שלב אחד מאחוריהם בדרך לשמירה על התואר. שחקני הפועל ירושלים בסיום/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
גלבוע/גליל תתרכז בהכנות לליגת העל/מאור אלקסלסי

קלעו לגלבוע/גליל: גור לביא 14 נקודות, גיל בני (6 אסיסטים, 4 חטיפות) ובן מור (8 ריבאונדים) 13 כל אחד, עמנואל נזקווסי 12, ג'ון דייויס 10 (8 איבודים), רועי נציה 7, לוטן אמסלם וג'וש אולדריץ' 5 כל אחד, טל פלד 1.

קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 19 (6/6 ל-2, 2/2 ל-3), ג'ארד הארפר 18 (6 אסיסטים), קאדין קרינגטון 17, גבי צ'אצ'אשווילי 10, יובל זוסמן 7, אוסטין וויילי 6 (6 ריבאונדים), ג'רמי מורגן וג'סטין סמית' (6 ריבאונדים), אור קורנליוס 3, נועם דוברת 2.

ג'ארד הארפר, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
פתיחה חזקה. ג'ארד הארפר/מאור אלקסלסי
גיל בני, הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
גיל בני וחבריו רוצים להימנע מהדחה/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

וויילי פתח עם שתי החטאות עונשין וגם נזקווסי החטיא אחת בצד השני, לפני שקלע את הנקודה הראשונה במשחק. בני קבע 0:4 מחוץ לקשת, הארפר העלה את ירושלים על הלוח ובהמשך הוסיף שלשה, אחרי קליעות של מורגן מהקו. ג'ונסון חתם התקפה יפה בסל שהעלה את האדומים ל-4:9. הארפר הלוהט צלף עוד אחת מרחוק, בני הקטין בסל וג'ונסון הוסיף נקודה לאורחת, 6:13. בני דייק פעם אחת מהקו, לעומת הארפר שעשה זאת פעמיים והגיע ל-10 נקודות. גם סל של אמסלם לא עזר להקטין את ההפרש כי אז הגיע מהלך של שלוש נקודות מקרינגטון, לביא רשם נקודת עונשין ודוברת וצ'אצ'אשווילי העלו את הירושלמים ליתרון דו-ספרתי ראשון. שלשה של דייויס הורידה ל-22:15 בסוף הרבע.

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. מאור אלקסלסי
קאדין קרינגטון נכנס לעניינים ברבע השני/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל גלבוע גליל גור לביא. מאור אלקסלסי
גור לביא תרם דקות טובות לצפוניים/מאור אלקסלסי

רבע 2:

נציה קירב זמנית את גלבוע, זוסמן ענה לו בשלשה. לביא קלע עוד שתיים מהקו, אבל גם ג'ונסון הפציץ מעבר לקשת וזה 19:28 לקבוצה מהבירה. נזקווסי וזוסמן החליפו סלים, קליעות עונשין של דייויס צימקו את הפער לשבע ומור קירב קצת יותר, קרינגטון צינן את ההתלהבות בשלשה. לביא הגיב עם אחת משלו ונזקווסי הוסיף הטבעה, הארפר הרים אליי אופ לוויילי בצד השני - 30:35. ליי אפ של נציה השאיר את המארחת קרובה, טכנית נשרקה לאברהמי וקרינגטון תרגם אותה לנקודה לפני שקלע עוד שתיים בחדירה. גם קורנליוס ירה שלשה וההפרש חזר לתשע. דייויס דייק מחצי מרחק, הארפר השיב בסל ומור צימק בנקודה לפני ההפסקה, אליה ירדה ירושלים ביתרון 35:43.

בן מור, הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
בן מור הציג יכולת נאה בצבע, לצערו זה לא הספיק/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון עם אוסטין וויילי. מאור אלקסלסי
קרינגטון עם וויילי/מאור אלקסלסי

רבע 3:

ג'ונסון שמר על קצב השלשות הגבוה של האדומים, וויילי הביא את הפער ל-13, אבל סלים של מור ובני הורידו לחד-ספרתי. ג'ונסון העלה ל-39:50, לביא ובני צלפו שלשות ואמסלם סגר ריצת 0:8 שפתחה את המשחק מחדש, בהפרש של שלוש בלבד. ג'ונסון ספג עבירה טכנית, דייויס הצמיד את גלבוע מעט יותר. ג'סטין סמית' קלע סוף סוף סל בכורה במשחק, מור החזיר לו, הארפר רשם שתיים מהקו ודייויס המשיך בנדנדה כשקבע 54:52. וויילי, צ'אצ'אשווילי וזוסמן הובילו בריחה נוספת לדו-ספרתי, אבל נזקווסי קלע חמש רצופות ומור סגר את הרבע עם סל שהוריד ל-62:59.

כריס ג'ונסון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
התפוצץ במחצית השנייה. כריס ג'ונסון/מאור אלקסלסי
גבי צ'אצ'אשווילי, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
ההטבעות שלו סגרו עניין. גבי צ'אצ'אשווילי/מאור אלקסלסי

רבע 4:

דווקא אחרי שנציה השווה בשלשה, קרינגטון החזיר באחת קשה במיוחד משלו וג'ונסון עם ארבע רצופות הגדיל ל-62:69. מורגן הוסיף קליעות עונשין והארפר קלע שתיים מהצבע. מור ניסה להשאיר תקווה, אבל ג'ונסון המשיך בשלו עם עוד ארבע כשגם סל של לביא בצד השני לא הביא לשינוי. עוד שלשה של קרינגטון העלתה את ירושלים ל-67:80, צ'אצ'אשווילי הבהיר שהעסק גמור עם חטיפה ודאנק במגרש פתוח. נזקווסי דייק פעמיים מהקו, "צ'אצ'א" הטביע שוב וסמית' תרם נקודה שקבעה 69:85. מור ובני רשמו סלים לפרוטוקול בגלבוע, הארפר וקרינגטון קלעו מנגד ואולדריץ' שיפר סטטיסטיקה בגארבג' טיים עם חמש אישיות, לפני שלביא קבע את תוצאת הסיום - 80:90 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully