וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות קטש": המיקום של מכבי ת"א בדירוג העוצמה של היורוליג

ביוון השוו בין הסגלים ומיקמו את הצהובים בקבוצת האיכות השלישית: "כל הכוכבים עזבו, אבל העונה יהיה דגש חזק יותר על הגנה"

מחוץ לקווים, 15.9/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

עונת היורוליג תצא לדרך בעוד שלושה שבועות, וברחבי אירופה כבר מנתחים את יחסי הכוחות בהתבסס על הסגלים של כל קבוצה. באתר "גאזטה" היווני, פרסמו היום (ראשון) דירוג עוצמה ראשוני, והציבו בגאון את שתי הנציגות המקומיות - פנאתינייקוס ואולימפיאקוס שבנו סגלים נוצצים - ב"קטגוריה משל עצמן", כשהם טוענים שמדובר בשתי הפייבוריטיות ללכת עד סוף ולזכות בתואר.

בקבוצת האיכות השנייה, תחת הכותרת של "מכוונת ליתרון ביתיות ופיינל פור", הופיעו ריאל מדריד, פנרבחצ'ה, מונאקו וברצלונה, ובקבוצת האיכות השלישית שמוגדרת כ"מיועדות למקומות 6-11", בה הופיעה גם מכבי תל אביב, נכללות גם פרטיזן בלגרד, אנאדולו אפס, הכוכב האדום, מילאנו, וירטוס בולוניה ובאסקוניה.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב, מול טיילר דורסי, אולימפיאקוס. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים יעמדו במטרה? ג'ורדן לויד/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"הסגל שלה נחלש מאוד עזיבה של ארבעת השחקנים הטובים ביותר בעונה שעברה - לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון וג'וש ניבו - שלקחו את פנאתינייקוס, האלופה שבדרך, לקצה גבול היכולת ברבע גמר הפלייאוף. אבל אנו מאמינים שמצפה למכבי תל אביב עונה סבירה ביותר, וזה בעיקר בזכות עודד קטש והניסיונות לשים דגש חזק יותר על הצד ההגנתי העונה", כתבו. "העובדה שהיא תארח את משחקיה הביתיים בבלגרד ולא ביד אליהו לא יעזרו, אבל המטרה היא עדיין לסיים בטופ10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully