וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן רעיל": בספרד מאבדים סבלנות כלפי ההתנהגות של ויניסיוס

כוכב ריאל מדריד שוב חגג בתנועת התרסה: "זה הורס הכל, הוא תמיד חייב לעשות פרובוקציות. גם במועדון חושבים שעליו לשנות גישה"

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

שלא בפעם הראשונה העונה, הסיפור אחרי משחק של ריאל מדריד הוא ויניסיוס - ולא, לאו דווקא מדובר ביכולת המסחררת באגף. הכוכב בלט אמש (שבת) ב-0:2 על ריאל סוסיאדד, כשכבש פנדל אחד, גרם לאחד נוסף וסייע לקרלו אנצ'לוטי להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה.

אלא שאחרי השער שכבש, סימן הברזילאי בתנועת השתקה מתריסה אל עבר הקהל המארח - לא בפעם הראשונה העונה. "כולנו אוהבים אותו, אבל ההתנהגות הזו לא מתאימה", אמר כוכב העבר פרדראג מיאטוביץ' אחרי המשחק. "הוא צריך להתבגר, הוא עושה פרובוקציות שמעצבנות אנשים".

גם ב"מארקה" עסקו בהרחבה באמוציות שמעורר ויניסיוס. "המשחק בקושי התחיל וכבר שרקו לו", נכתב. "הקהל ניסה להוציא אותו מהמשחק, וזה לגיטימי. הוא השתיק אותו אחרי השער, והוכיח להם שבחיים זה לא מספיק לתקוף - צריך לדעת גם לקבל את זה בחזרה. אבל עם ויני זה אחר, כי הוא כרגע שחקן רעיל בכדורגל. הוא פועל במהירות לא הגיונית שהופכת אותו לשחק מיוחד כשזה מצליח. כשלא, הקהל מבהיר לו את זה".

אבל כמובן שהביקורות נגד שחקן הכנף לא קשורות בפן המקצועי בלבד: "יש לו מאבק נגד גזענות. המחוות הללו הורסות הכל. ויניסיוס לא חושש לזרוק אבנים משלו, כי זה חלק מהכדורגל. הוא מבין שהקהל מנסה להיכנס לו מתחת לעור".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
שוב מרגיז אנשים. ויניסיוס/רויטרס

"לא היה טעם בהשתקת הקהל", הוסיף הפרשן תומאס רונסרו. "הוא משחק לצד אמבפה, שחקן שמעולם לא עושה תנועות כאלה. כדאי שילמד ממנו". הפרשן חוליו פוילדו הוסיף: "ויניסיוס לא מסוגל לחגוג שער בצורה רגילה, הוא חייב לעשות פרובוקציה. הדברים הללו תורמים לרעש שיש סביבו, מה שמכתים את התדמית שלו". עמיתם אנטוניו רומרו סיכם: "הפעולות הללו הן כבר לא של שחקן צעיר. יש יותר ויותר אנשים בתוך המועדון שחושבים שוויני צריך לשנות את הגישה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

היום (17:15) תתארח ברצלונה אצל ג'ירונה, שתנסה להיות הראשונה העונה שלוקחת נקודות מהמוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully