וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסה אברמוביץ': "לשחק ביורוליג לא היה גורם משמעותי בהחלטה שלי"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 12:42

אלכסה אברמוביץ' שהיה קרוב מאוד להשלים את מצבת הרכזים של עודד קטש, חתם לבסוף בצסק"א מוסקבה. בריאיון ליורוהופס הוא שיתף על ההחלטה וסיפר גם על העבודה תחת אובראדוביץ'

תקציר ממשחק ההכנה: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95/ספורט1

אחרי שנפרד מפרטיזן בלגרד בתום העונה שעברה, אלכסה אברמוביץ' היה קרוב מאוד להשלים את מצבת הרכזים של מכבי תל אביב, ואף אמר לחבריו כי הוא "רוצה לשחק בתל אביב", אך לבסוף חתם בצסק"א מוסקבה שלא משתתפת במפעל בשל המלחמה שמתנהלת בין רוסיה לאוקראינה. בריאיון למגזין יורוהופס הוא התייחס לתקופה תחת אחד המאמנים המעוטרים באירופה וגם להחלטה שלו לבסוף לחתום באימפריה הרוסית.

"אולי זה קצת מפתיע עבור אחרים, אבל עבורי, זו החלטה נורמלית לחלוטין להגיע לצסק"א", אמר הרכז בן ה-29 והבהיר כי ההשתתפות במפעל הבכיר באירופה לא היוותה עבורו גורם משמעותי. "באתי למועדון לשחק כדורסל. זה המקום שבו ארגיש טוב ואיהנה", אמר.

אלכסה אברמוביץ' במדי פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אברמוביץ' במדי פרטיזן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הרכז הסרבי נזכר בימיו כשחקנה של פרטיזן בלגרד ושיתף גם על התחושות שבעבודה עם אחד המאמנים המעוטרים ביותר בתולדות הכדורסל האירופי: "זו הייתה חוויה פנטסטית, אין ספק בכך. עזבתי את פרטיזן כשחקן כדורסל טוב יותר ואדם טוב יותר. עבדתי עם ז'ליקו [אובראדוביץ'] וזו הייתה זכות. אני בהחלט אעקוב אחר פרטיזן ביורוליג", אמר.

אברמוביץ' מגיע לעונה ברוסיה לאחר שהיה אחד השחקנים המבוקשים ביותר ביורוליג וגם זכה במדליית הארד עם נבחרת סרביה באולימפיאדת פריז 2024, כשהפסיד בחצי הגמר לנבחרת הכוכבים האמריקאית אך ניצח את זו הגרמנית במשחק על המקום השלישי. במשחקים עצמם הוא העמיד ממוצעים נאים של 10.5 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו3.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully