וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישה להמן: "אני ודוגלאס עושים אותו דבר, והוא מרוויח פי 100 אלף ממני"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 13:57

הכדורגלנית המפורסמת של יובנטוס, בת זוגו של שחקן הקבוצה דוגלאס לואיס, טוענת שלא מעניין אותה הרשתות החברתיות, רק הכדורגל, ושמקומם אותה הפערים הכספיים בשכר: "מי שמתבדח על כדורגל נשים, אני מיד שואלת: 'ראית פעם משחק בכלל?'"

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:3 בחוץ על ורונה/ספורט1

הכדורגלנית אלישה להמן נמצאת בטורינו רק כמה שבועות וכבר מעוררת סערה. החלוצה השווייצרית של יובנטוס התראיינה ל"גאזטה דלו ספורט" וסיפרה על חיי היומיום שלה בכדורגל, וגם ברשתות החברתיות, שם יש לה יותר מ-17 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-10 מיליון בטיק טוק.

אלישה להמן, שחקנית יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
אלישה להמן, שחקנית יובנטוס/GettyImages, Jonathan Moscrop

"אני לא חיה כמו כוכב, אלא כמו כולם. כשאנשים רואים אותך במדיה החברתית הם חושבים שאתה חי חיים אחרים, אבל זה לא המקרה. אני חיה חיים נורמליים. אני הולכת הביתה, אני מבשלת, אני עושה את אותם דברים כמו כולם. כמובן, זה נחמד כשאנשים פוגשים אותך ברחוב ואומרים, 'היי אלישה, מה שלומך?'.

"רשתות חברתיות? בשבילי זו דרך להראות את הכדורגל אבל גם את החיים. אנשים רבים חושבים שאם אתה שחקן אתה צריך להיות אייקון, אבל עכשיו המדיה החברתית מאוד מפותחת. השתמשתי בהן גם כדי לקדם את הכדורגל האנגלי. ועכשיו אני רוצה לתת יד לכדורגל הנשים באיטליה.

"אני כדורגלנית ואני עושה כמיטב יכולתי על המגרש, הזמן שאני מבלה ברשת החברתית הוא כלום בהשוואה לזמן שאני עובדת על המגרש. כדורגל זה כל החיים שלי. כשאני צריכה לפרסם תמונה זה לוקח לי שתי דקות. האמת היא שלא הייתה לי שאיפה להתפרסם".

דוגלאס לואיס, שחקן יובנטוס. GettyImages
"דרך ארוכה לפנינו". לואיס/GettyImages

כידוע, להמן היא בת זוג של כוכב כדורגל אחר: דוגלאס לואיס. החתימה שלה ביובנטוס הגיעה באותו זמן שהברזילאי חתם בגברת הזקנה אחרי שעבר מאסטון וילה, ולהמן לא מהססת לבקר את חוסר השוויון בין כדורגל גברים לנשים.

"כולם היו רוצים לקבל את אותה משכורת, כי לעתים קרובות אני הולכת הביתה, מדבר עם דוגלאס ואומרת לו שזה לא הוגן. אנחנו עושים את אותה עבודה, אבל אתה מרוויח פי מאה אלף יותר ממני. זה משהו שמסעיר אותי, כי אני אישה. ברור שדרך ארוכה לפנינו, כי אולי לעולם לא יהיה שכר שווה. אני חושבת שזה ייקח זמן, וצריך שהרבה אנשים ירצו את זה מאוד כדי שזה יקרה.

"זה לא הוגן. אם מישהו בא אליי ומתבדח על כדורגל נשים, אני תמיד אומרת: 'ראית פעם משחק?' כנראה שלא. כי אם תראה משחק, תבין כמה אנחנו טובות ומלאות תשוקה. אני לא יודעת למה אנשים עדיין חושבים שזה המצב, זה 2024 ואולי חלקם עדיין ישנים וחיים מאחורי הרים או עצים, אני לא יודעת".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully