וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכיב את כולם לישון: מרטינו לא הצליח להוציא את מסי

הפרעוש חזר מהיעדרות ארוכה, כיכב עם צמד, בישול וחגיגה בסגנון סטף קרי, והשלים 90 דקות בניגוד לתוכניות. מרטינו מסביר: "אי אפשר להוריד אותו מהמגרש"

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

בתחילת חודש יולי, כאשר ליאו מסי נפצע בגמר הקופה אמריקה ומירר בבכי, היה מי ששיער שזה עשוי להיות אקורד הסיום של הקריירה מבחינתו. חודשיים עברו, והפרעוש מוכיח שהקביעות הללו היו מוקדמות מדי.

כבר במשחקו הראשון מאז הפציעה ההיא, מסי כבש צמד נהדר והוסיף בישול ללואיס סוארס, שסידרו ניצחון 1:3 לאינטר מיאמי על פילדלפיה יוניון של תאי בריבו. צמד בזק של מסי תוך ארבע דקות סידר לקבוצתו מהפך אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם, אבל על אף היתרון ולמרות שמסי בוודאי עוד לא בכושר ל-90 דקות, הוא השלים משחק מלא ואף בישל לסוארס בתוספת הזמן.

"אם להודות על האמת, אני קצת עייף. הלחות והחום במיאמי הקשו עליי, אבל ממש חיכיתי לשחק אחרי כל כך הרבה זמן בחוץ", סיפר מסי בסיום.

מסי הגיע ל-841 שערים בקריירה ומאזן הבישולים שלו עומד על 375. בסך הכל, ב-19 משחקים במדי אינטר מיאמי הוא עומד על 16 שערים ו-15 בישולים - מה שהופך אותו לשחקן המהיר בתולדות ה-MLS שמגיע ל-15 ו-15. לשם ההשוואה, לשיאן הקודם, סבסטיאן ג'ובינקו, לקחו 29 משחקים כדי להגיע לזה.

"התגעגעתי ללילות האלה", כתב מסי ברשתות החברתיות, אחרי שחגג בתנועת "השכבה" בסגנון סטף קרי, והשכיב גם את היריבה פילדלפיה לישון.

צפו בשער הראשון של מסי

צפו בשער השני של מסי

צפו בבישול של מסי לסוארס

טאטה מרטינו, מאמן אינטר מיאמי, הודה בסיום שהתוכנית הייתה להוציא את מסי למנוחה במהלך המחצית השנייה. בסופו של דבר הוא נמנע מכך, בשל דחף בלתי נשלט לשמור את הכוכב על המגרש.

"אני בעיקר מרוצה מכך שהוא השלים 90 דקות והרגיש טוב. קשה מאוד לאפשר לשחקן כמוהו מנוחות, כי בראש שלך אתה מבין שהוא יפתור לך את כל הבעיות. החלטתי שאני רוצה לקחת את הסיכון הזה בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully